مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل شهر جدید پرند:

سرمایه گذاران آلمانی شهرهای جدید را استاندارد سازی می کنند

عصر ساختمان:مدیرعامل شهر جدید پرند از امضای یک تفاهمنامه جدید با هدف بازنگری و استاندارد سازی شهرهای جدید با سرمایه‌گذاران آلمانی خبر داد و گفت: با کمک این سرمایه‌ گذاران آلمانی یک مزرعه سولاری(انرژی خورشیدی) به مساحت ۱۰۰ هکتار نیز در این شهر ایجاد می شود.

سرمایه گذاران آلمانی شهرهای جدید را استاندارد سازی می کنند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی‌ اکبر طاهری افزود: بر اساس مذاکرات انجام شده با شرکت آلمانی «تووسود» این گروه آلمانی تمایل دارد این طرح را در شهر جدید پرند به صورت پایلوت آغاز و به تدریج در تمام شهرهای کشور گسترش دهد.
    طاهری در این خصوص اضافه کرد: درحال حاضر به دنبال تهیه پیش‌نویس دقیقی برای مشخص شدن زمان اجرا و آغاز عملیات آن هستیم تا هرچه زودتر بنای ساخت شهری سبز و هوشمند را در پرند آغاز کنیم.
    به گفته وی، براساس برنامه ریزی های انجام شده وزیر اقتصاد و قائم‌ مقام مسکن و محیط زیست آلمان تا پایان این ماه برای امضای قرارداد قطعی به ایران سفر می کند.
    وی اظهارداشت: همچنین یک شرکت آلمانی دیگر برای ساخت مزرعه سولاری با انرژی پاک خورشیدی به مساحت 100 هکتار در پرند اعلام آمادگی کرده است که درصددیم طراحی و اجرای آن از سوی این شرکت انجام شود و برق حاصل از آن نیز به شبکه برق سراسری کشور متصل شود.
    مدیرعامل شهر جدید پرند در ادامه با اشاره به وضعیت مسکن مهر در پرند یادآورشد: اتمام مسکن مهر این شهر از اولویت‌های جدی شرکت شهرهای جدید در سال 1395 است و بسته شدن پرونده مسکن مهر در این شهر بدون شک منوط به تکمیل آورده‌های مردم و تلاش مضاعف دستگاه‌های خدمات ‌رسان خواهد بود و در حال حاضر بیشتر پروژه‌های باقی‌ مانده مسکن مهر در این شهر با 90 درصد پیشرفت فیزیکی، نیازمند تامین این دو مورد مهم است.
    به گزارش ایرنا ، شهر جدید پرند در 33 کیلومتری جنوب‌غربی شهر تهران و در مسیر آزادراه تهران ـ ساوه واقع شده‌ و بیش از 100 هزار واحد مسکن مهر قرار است در این شهر به متقاضیان واجد شرایط واگذار شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو