مدیران خودروعصر اعتبار

تعریض و بازگشایی پل سه راه سیمان در بزرگراه امام رضا ( ع)

عصر ساختمان- شهردار منطقه١٥ گفت: مشکل ترافیکی ۳۰ ساله بزرگراه امام رضا (ع) به عنوان یکی از مهم‌ترین محورهای ورودی شهر تهران با تکمیل رمپ و لوپ‌ها و تعرض پل سه راه سیمان برطرف شد.

تعریض و بازگشایی پل سه راه سیمان در بزرگراه امام رضا ( ع)
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، وحید رضا محمدی گفت: به دلیل عدم تعریض پل سه راه سیمان سال‌ها شاهد تردد سنگین در ساعات اوج ترافیک بودیم به‌طوری که این امر سبب اتلاف وقت و سوخت همچنین آلودگی هوای شهر می‌شد. شهروندان به‌شدت پیگیر رفع این مشکل بودند تا امسال با همکاری استانداری تهران به نتیجه رسید.

    ‎وی افزود: این پروژه فصل مشترک همکاری شهرداری تهران و اداره کل شهرسازی استان تهران است که با پیگیری‌ها و هماهنگی‌های صورت گرفته و دستور مساعد استاندار وقت تهران - مقیمی و همکارانش، اداره کل راهداری استان تهران مسئول اجرای آن شد.

    ‎محمدی با اشاره به اینکه شهرداری منطقه 15ماموریت تملک و آزادسازی املاک داخل طرح و رفع معارض آن را داشته است، اظهارکرد:180 میلیارد ریال برای آزادسازی آن هزینه کرده‌ایم که پس از تملک، عملیات اجرایی پروژه بلافاصله آغاز شد و اکنون در اختیار مسافران نوروزی و شهروندانی که از این محور تردد دارند،  قرار گرفته است.

    ‎به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 15، وی یادآور شد: برای اجرای این عملیات، کندروی باند جنوبی بزرگراه امام رضا (ع) به  پل کندرو سه راه سیمان متصل و با احداث رمپ خروجی بزرگراه به سمت غنی آباد، پل کندروی سه راه سیمان، اتصال لوپ جنوب شرقی به کندروی سه راه سیمان،  اتصال پل کندرو به بزرگراه امام رضا (ع)  به سمت شرق و تکمیل رمپ ورودی از غنی آباد به بزرگراه امام رضا (ع) انجام شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی