مدیران خودروعصر اعتبار

معاون شهردار تهران خبر داد

اصلاح بودجه امسال شهرداری تهران برای تأمین هزینه ضروری

عصر ساختمان- معاون برنامه‌ریزی شهردار تهران گفت: در این اصلاحیه، چیزی به سرجمع اعتبارات اضافه نشده بلکه با جابجایی بخشی از ردیف‌های هزینه‌ای، ۳۰۰ میلیارد برای هزینه‌های ضروری شهر در نظر گرفته شده است.

اصلاح بودجه امسال شهرداری تهران برای تأمین هزینه ضروری
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، سکینه اشرفی صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر تهران در خصوص بررسی لایحه دو فوریتی اصلاح بودجه شهرداری تهران توضیح داد: در لایحه ارسالی، تغییری در سرجمع اعتبارات بودجه‌ای شهرداری تهران ایجاد نشده و تنها 300 میلیارد تومان از محل جابجایی سایر ردیف‌های هزینه‌ای که تاکنون هزینه نشده، برای هزینه‌های ضروری اختصاص یافته است.
    معاون شهردار تهران با اشاره به موارد تخصیص بودجه سال 97 تاکنون گفت: 100 درصد بودجه مصوب در خصوص حقوق و مزایای پرسنل، 99 درصد بودجه نگهداشت شهر و 51 درصد بودجه اجرای برنامه‌ها تاکنون تخصیص یافته است که در بخشی از اعتبارات هزینه‌ای به لحاظ عدم امکان تخصیص، امکان جابجایی ردیف هزینه‌ای وجود دارد.
    وی ادامه داد: با توجه به منابع مالی موجود در شهرداری و عدم افزایش تخصیص در هزینه‌ها می‌توانیم 300 میلیارد را تأمین کنیم و نیازی به ایجاد منابع جدید بودجه‌ای نداریم.
    اشرفی در خصوص ضرورت تخصیص این بودجه و جابجایی ردیف‌ها هم گفت: 300 میلیارد تومان برای جبران هزینه‌هایی است که به سازمان‌ها و شرکت‌های خدمات‌رسان شهرداری تخصیص می‌یابد و این جبران هزینه د زمینه آتش‌نشانی، صندوق بازنشستگی، بازخرید رانندگان اتوبوسرانی و پرداخت ما به تفاوت قیمت بلیط اتوبوس است.
    وی ادامه داد: در بخش مابه‌تفاوت قیمت بلیط اتوبوس، پرداخت این بخش بر عهده دولت است اما با توجه به عدم پرداخت سهم دولت، شهرداری خودش را موظف می‌داند که برای جلوگیری از روند خدمات رسانی به شهروندان این مبلغ را پرداخت کند تا مشکلی در شهر ایجاد نشود.
    اشرفی از اعضای شورای شهر تهران خواست تا با تصویب این اصلاحیه بودجه، امکان ادامه خدمات‌رسانی ضروری به شهروندان را فراهم کنند.
    کلیات لایحه پیشنهادی شهرداری تهران در خصوص اصلاح بودجه سال 1397 با 9 رأی موافق از 14 عضو حاضر در جلسه شورای شهر تهران تصویب شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو