مدیران خودروعصر اعتبار

نایب رئیس شورای شهر:

منتظر اعلام نظر فرمانداری درخصوص لایحه بودجه ۹۸ هستیم

عصر ساختمان- نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: شورای شهر منتظر اعلام نظر فرمانداری درخصوص لایحه بودجه ۹۸ شهرداری تهران است.

منتظر اعلام نظر فرمانداری درخصوص لایحه بودجه ۹۸ هستیم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از میزان، سید ابراهیم امینی که در غیاب محسن هاشمی ریاست صد و سی و سومین جلسه شورای شهر را بر عهده داشت، با بیان این نکته که تاکنون ایرادات هیئت تطبیق مصوبات فرمانداری به شورا ابلاغ نشده است، گفت: بنابر گفته فرمانداری قرار است تا ظهر امروز نظر این هیئت به شورا واصل شود.

    رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورا ادامه داد: در صورت اعلام‌نظر فرمانداری ظرف روز جاری، شورا بعدازظهر امروز با برگزاری جلسه فوق‌العاده به ایرادات وارده رسیدگی می‌کند.

    وی ضمن تبریک فرارسیدن میلاد امام نهم، با اشاره به آخرین جلسه شورا در سال 97 گفت: لازم می‌دانم که به نمایندگی از اعضای شورا، از همه شهروندان تهرانی به جهت اعتماد و حمایتی که از نمایندگان خود در این سال داشتند، قدردانی کنم و بابت قصور و تقصیر‌هایی که در انجام وظایف و ادای حق مردم، ولی نعمتان انقلاب در مدیریت شهری رخ داده است، پوزش بخواهم.

    نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با بیان اینکه سال 1397 سال سختی برای مدیریت شهری تهران بود، افزود: حضور 4 منتخب شورا بر صندلی شهرداری تهران، نشان از شرایط متغیر امسال مدیریت شهری بود، استعفای دکتر نجفی نخستین شهردار منتخب شورای پنجم با وجود مخالفت شورای شهر، با اصرار ایشان پذیرفته شد و جناب آقای مکارم به مدت یک ماه سرپرست و سپس جناب آقای افشانی به مدت 5 ماه مسئولیت شهرداری را بر عهده داشته و در نهایت جناب آقای دکتر حناچی به عنوان شهردار منتخب در پایان آبان ماه، فعالیت خود را آغاز کردند.

    امینی خاطر نشان ساخت: طبیعی است که براثر این تغییرات پیاپی و انتصابات ناشی از آن، فقدان ثبات مدیریتی در فعالیت‌های شهرداری تاثیرگذار بوده واین تغییرات اگرچه خارج از اراده شورای پنجم رخ داد، اما مسئولیت و عواقب آن بر عهده این شورا گذاشته شد.

    وی با اشاره به اینکه این شرایط سخت توام با چالش‌های مالی و اجرایی متعددی برای شهرداری تهران بود، گفت:، اما مجموعه مدیریت شهری توانست با زحمات فراوان، از بروز اخلال در خدمت رسانی به شهروندان و پیشبرد توسعه شهر جلوگیری کند و برنامه سوم و بودجه سال 1398 نیز در موعد مقرر به تصویب شورای پنجم رسید.

    نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: انتظار ما از دولت و مجلس شورای اسلامی، برآورده کردن انتظارات به حق شهروندان تهرانی در ایفای وظایف قانونی حاکمیت نسبت به پایتخت جمهوری اسلامی به ویژه در حوزه کمک به حمل و نقل عمومی و پرداخت عوارض و حقوق مالی متعلق به مدیریت شهری است که امیدواریم در سال آینده این موضوع محقق شود.

    وی در ادامه سخنانش از تلاش اصحاب رسانه که بدون چشمداشت، چون یاری دلسوز در کنار شورای پنجم به نقد سازنده و هم اندیشی با مدیریت شهری در انعکاس و یافتن راهکار برای حل معضلات پرداختند تشکر کرد و از زحمات بی دریغ مجموعه بزرگ خادمان مردم در مدیریت شهری تهران که در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی، بدون وقفه به انجام وظیفه در خدمت رسانی به شهروندان در حوزه‌های مختلف خدمات شهری، راهور و نظم عمومی می‌پردازند، قدردانی کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو