مدیران خودروعصر اعتبار

عضو شورای شهر تهران:

مغایرت لایحه اصلاحیه بودجه ۹۷ با اصول شورای شهر

عصر ساختمان- عضو شورای شهر تهران با اشاره به افزایش ۴۰ میلیارد تومانی بودجه وسایل نقلیه در مناطق ۲۲ گانه، گفت: این اصلاحیه با اصول ما مغایر است.

مغایرت لایحه اصلاحیه بودجه ۹۷ با اصول شورای شهر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، افشین جبیب زاده عضو شورای شهر تهران در صد و سی و سومین جلسه شورای شهر تهران و در مخالفت با کلیات لایحه اصلاحیه بودجه 97 شهرداری، گفت: در این لایحه 3 مورد وجود دارد که فاقد بودجه مصوب است و در اصلاحیه برای آن‌ها درخواست بودجه شده است.

    عضو شورای شهر تهران اظهار کرد: در این لایحه گزارشی درباره علل افزایش و کاهش اعتبارات ردیف‌های بودجه مصوب ارائه نشده که لازم بود افزایش یا کاهش به تفکیک ماهیت هزینه‌ها اعم از پرسنلی و غیرپرسنلی ارائه می‌شد.

    حبیب زاده با بیان اینکه حدود 1 سال و نیم است که در همه گزارشات اعلام می‌کنیم که شهرداری با مازاد نیروی انسانی مواجه است، گفت: بر همین اساس مصوب کردیم که هر سال میزان مشخصی از نیروی انسانی تعدیل شوند.

    وی افزود: افزایش اعتباری که در لایحه اصلاحیه بودجه 98 آمده در مغایرت رویه کاری ما بوده است.

    عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: اگر ما با مازاد نیروی انسانی مواجه هستیم پس چرا به طور ناگهانی 150 میلیارد تومان به اعتبارات آن اضافه کرده‌ایم و اگر با کمبود مواجه هستیم باید به واسطه اظهارات گذشته از پرسنل شهرداری عذرخواهی کنیم.

    حبیب زاده با اشاره به مسئله کنترل هزینه، ادامه داد: آیا کنترل هزینه به معنای آن است که برای وسایل نقلیه در مناطق 22 گانه 40 میلیارد تومان را به یکباره اضافه کنیم؟

    وی افزود: این 40 میلیارد تومان در بودجه مصوب 100 میلیارد بوده که با افزایش این مبلغ شاهد افزایش 40 درصدی در لایحه اصلاحیه هستیم.

    عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه این لایحه با اصولی که بر آن تأکید داشتیم مغایر است، گفت: باید در اصلاحیه بودجه 97 در مورد کسری بودجه هم صحبت می‌شد.

    حبیب زاده با استناد به سخنان حناچی، ادامه داد: تاکنون 90 درصد از درآمد‌های بودجه محقق شده است و از این رو باید در این اصلاحیه تکلیف کسری 10 درصدی مشخص می‌شد که از کجا باید تأمین شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی