مدیران خودروعصر اعتبار

واکنش شهردار تهران به صدور مجوز برج باغ در شهرداری مناطق ۲۱ و ۲۲

عصر ساختمان- حناچی با اشاره به دو باغی که در سطح منطقه ۲۱ و ۲۲ مجوز برج باغ دریافت کردند، گفت: این باغات متعلق به تعاونی مسکن کارکنان شهرداری هستند.

واکنش شهردار تهران به صدور مجوز برج باغ در شهرداری مناطق ۲۱ و ۲۲
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پیروز حناچی شهردار تهران در حاشیه حضور خود در جلسه شورای شهر به منظور ارائه اصلاحیه بودجه 98 در جمع خبرنگاران حضور یافت و در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر اقدام شهرداری مناطق 21 و 22 برای تبدیل دو باغ به برج باغ در سطح این مناطق گفت: این دو باغ متعلق به شهرداری نیست بلکه متعلق به تعاونی کارکنان شهرداری است که دارای شخصیت حقوقی مستقل هستند و اقدام آن‌ها مانند سایر شرکت‌هایی است که پروانه می‌گیرند.

    بیشتر بخوانید؛ توضیحات شهردار تهران در خصوص صدور احداث مجوز برای ساخت 62 برج باغ

    شهردار تهران تصریح کرد: قطار برج باغات با سرعت 200 کیلومتر حرکت می‌کرد و هنگامی که ترمز این قطار را می‌کشیم طول می‌کشد تا متوقف شود و لذا این وضعیت قابل پیش بینی بود.

    وی افزود: در ارائه لایحه به شورای شهر این موضوع مطرح شد و پیش بینی شده بود که برخی از پرونده‌ها در جریان است، ولی شورای شهر این موضوع را نپذیرفت و لذا مقرر شد از این طریق به حفظ سایر باغات کمک کنیم.

    حناچی با اشاره به لایحه دو فوریتی بودجه 97 که با تأخیر به شورای شهر ارائه شد، اظهار کرد: ما باید عملیات مالی را در سال مالی انجام داده و مجوز‌های آن را بگیریم و لذا بخشی از بودجه نیاز به جابه‌جایی داشت، ولی در بخش‌هایی تحقق نیافت.

    وی افزود: موارد جابه جایی بیشتر مربوط به اتوبوسرانی، بازنشستگی و آتش‌نشانی است و دو مورد هم ردیف تملک دارایی‌ها است.

    شهردار تهران با اشاره به بازدیدی که صبح امروز از پارک‌های شمالی تهران داشت، گفت: هزار و 250 هکتار درختکاری جنگلی در شمال شهر انجام شده است.

    حناچی در خصوص سرنوشت تأمین اتوبوس و واگن در شبکه حمل و نقل عمومی شهر تهران اظهار کرد: در حال پیگیری هستیم تا 2 هزار کسری واگن و اتوبوس را به کمک دولت حل کنیم و این جزء عالی‌ترین دستورات برای مذاکره با دولت است.

    وی در خصوص برنامه‌های شهرداری تهران برای سال 98 گفت: سالی که نکوست از بهارش پیداست در اواخر سال 97 ما سال بهتری در حوزه کاهش آلودگی هوا نسبت به سال‌های قبل داشتیم و نزولات جوی در این وضعیت اثرگذار بود.

    شهردار تهران افزود: تلاش همکارانم در کنترل آلاینده‌های تهران مؤثر بوده است.

    حناچی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برای سال 98 چه خبری به عنوان عیدی دارید گفت: خط 6 مترو نیمه دوم فروردین  افتتاح خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو