مدیران خودروعصر اعتبار

وزیر راه و شهرسازی:

نقاط حادثه‌خیز آشکار شوند

عصر ساختمان- وزیر راه و شهرسازی بر آشکارسازی نقاط حادثه‌خیز تأکید کرد.

نقاط حادثه‌خیز آشکار شوند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایلنا، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در حاشیه جلسه مشترک اعضای شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور و کمیسیون ایمنی راه ها در جمع خبرنگاران گفت: جلسه مشترک امروز کمیسیون ایمنی راهها و شورای عالی ترافیک کشور در بحث های سفرهای نوروزی تمرکز داشته و تمهیداتی که برای سفر ایمن در نظر گرفته شده است در این جلسه مطرح شد.

    وی ادامه داد: مهمترین نکته ای که در این جلسه تصمیم گیری شد، نقش محوری و حضور موثر استانداران و فرمانداران بود که در کلیه استانها و شهرستانها کمیسیون ایمنی و شورای ترافیک جلسات مشترکی باهم برگزار کنند همچنین نظارت ویژه در این ایام بر مسائل ترافیکی داشته و برخورد جدی با عوامل که می‌تواند در بروز حوادث تاثیرگذار باشد داشته باشند.

    وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: در خصوص ایمنی راهها تصمیماتی برای سطح کشور گرفته شده و بر آشکارسازی نقاطی که سابقه حوادث در آنجا وجود دارد نیز تاکید و مقرر شد در هر جایی که امکان حوادث در آنجا وجود دارد علائم نصب شده و هشدار دهنده های علایم قرار داده شود تا از بروز حوادث پیشگیری و آن را کنترل کند. نکته مهم در این زمینه روشنایی ها خط کشی و نصب علائم بود که باید در این نقاط نصب شود همچنین در این جلسه درباره نصب دوربین ها نیز مباحثی مطرح شد. متاسفانه در برخی موارد دوربین ها وجود دارد اما بر اثر اتفاقاتی که خارج از سیستم کنترل ادارات راهداری است یا این دوربین ها از کار افتاده و یا آسیب دیدند مقرر شد این دوربین‌ها تعمیر شوند که این اقدامات نیز از چندی پیش آغاز شده است.

    اسلامی خاطرنشان کرد: سومین موضوعی که در این جلسه مطرح شد موضوع حضور بیشتر پلیس و اقدامات کنترلی توسط پلیس به ویژه در جاده های فرعی و روستایی است متاسفانه شاهد افزایش حوادث در این نقاط بوده ایم امیدواریم افرادی که رانندگی می کنند مقررات را رعایت کرده تا نوروز مفرحی مردم داشته باشند. افرادی که بی احتیاط رانندگی می‌کنند را کنترل کرده و اجازه رانندگی به آن‌ها ندهیم تا مردم سفر خوب و شیرینی داشته باشند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار