مدیران خودروعصر اعتبار

۳۴۰۰ فقره تسهیلات مسکن به ایثارگران کرمانشاهی پرداخت می‌شود

عصر ساختمان- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: ۳۴۰۰ فقره تسهیلات مسکن طی امسال و سال آینده به ایثارگران استان کرمانشاه پرداخت می‌شود.

۳۴۰۰ فقره تسهیلات مسکن به ایثارگران کرمانشاهی پرداخت می‌شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، حجت‌الاسلام هادی عسکری در کرمانشاه، با اشاره به اینکه 3400 فقره تسهیلات مسکن به ایثارگران پرداخت می‌شود اظهار داشت: سقف این وام در استان کرمانشاه 700 میلیون ریال با بازپرداخت 20 ساله و کارمزد چهار درصد است.

    مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با بیان اینکه تسهیلات 200 میلیون ریالی اشتغالزایی به ایثارگران کارآفرین پرداخت می‌شود گفت: به روستاییان و عشایر ایثارگر وامهای قرض‌الحسنه تا سقف 500 میلیون ریال و وام مشاغل خانگی تا سقف 200 میلیون ریال پرداخت می‌شود.

    عسکری با اشاره به اقدامات بنیاد شهید در مناطق زلزله‌زده عنوان کرد: با وجود اینکه بنیاد شهید عضو ستاد بحران نیست اما از همان روز نخست بازدید میدانی از مناطق زلزله‌زده انجام شد و با وجود اینکه کارمندان و ادارات بنیاد شهید در شهرستانهای زلزله‌زده دچار آسیب شده بودند اما از همان روز نخست کار آغاز شد.

    وی با بیان اینکه نخستین اقدام بررسی وضعیت 59 جانباز نخاعی بود افزود: پنج نفر جانباز نخاعی در شهرستان سرپل‌ذهاب حضور داشتند که به دلیل شرایط خاص اتاق‌هایی در مهمانسراهای کرمانشاه برای آن‌‌ها فراهم شد اما بنابر ترجیح خود آن‌ها در نزدیکی منازل خود مستقر شوند.

    مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با اشاره به اینکه بیش از 100 میلیون تومان تجهیزات پزشکی تحویل متقاضیان شد گفت: 11 اکیپ از رؤسای شهرستان‌های آسیب‌ندیده تشکیل شد و هر کدام با یک مددکار و در قالب اکیپ سه نفره وارد منطقه شدند و ضمن دیدار با زلزله‌زدگان مشکلات را شناسایی کردند.

     عسکری با اشاره به اعزام 10 اکیپ روانشناس به منطقه اظهار کرد: ستاد تلفنی با حضور بیش از 10 نفر مسلط به مدیریت بحران و سه کمیته شامل کمیته پشتیبانی، درمانی و فرهنگی و تشکلهای جمع‌آوری کمکها با استفاده از ظرفیت خود ایثارگران تشکیل شد.

    وی با بیان اینکه تمام ایثارگران تحت پوشش بیمه حوادث و عمر هستند افزود: این افراد توسط بنیاد شهید تا سقف 35 میلیون تومان تحت پوشش بیمه حوادث البرز هستند.

    عسکری با اشاره به بیمه‌شدگان البرز در مناطق زلزله‌زده گفت: 18 اکیپ برای شناسایی و برآورد خسارت با این افراد همراه و از بین 13 هزار اعلام خسارت 10 هزار نفر به عنوان آسیب‌دیده شناسایی شد.

    مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه عنوان کرد: سقف بیمه عمر برای جانبازان بالای 25 درصد 100 میلیون ریال، برای والدین 50 میلیون ریال، برای همسران شهدا 70 میلیون ریال و بیمه عمر فرزندان شهدا 100میلیون ریال است.

    وی بیان کرد: تاکنون 580 میلیارد ریال خسارت از سوی بیمه البرز به ایثارگران مناطق زلزله‌زده پرداخت شده است.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار