مدیران خودروعصر اعتبار

آزادسازی ۱۰۰۰ متر مربع از بستر رودخانه تاررود دماوند

رفع تصرف ۳ هکتار از حریم و بستر رودخانه جاجرود

عصر ساختمان- مدیر امور آب تهران بزرگ از رفع تصرف حدود سه هکتار از حریم و بستر رودخانه جاجرود در روستای سنجریان از توابع شهرستان پردیس خبر داد

رفع تصرف ۳ هکتار از حریم و بستر رودخانه جاجرود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از خبرگزاری صداو سیما، "علیرضا نیکنام" با اعلام این خبر افزود: با تلاش کارشناسان واحد حقوقی و اکیپ گشت و بازرسی منابع آب‌های سطحی امور منابع آب تهران بزرگ، پس از دریافت دستور قضایی، 33 مورد بنای غیرمجاز واقع در حریم و بستر رودخانه جاجرود در روستای سنجریان از توابع شهرستان پردیس رفع تصرف شد.
    وی ادامه داد: در این اقدام، مساحتی بالغ بر حدود سه هکتار شامل بنای ویلایی، دیوارکشی، محوطه‌سازی و ... با دستور قضایی دادستان شهرستان پردیس، تخریب و بستر رودخانه از تصرف غیرمجاز خارج شد.
    مدیر امور آب تهران بزرگ تصریح کرد: افرادی که در نزدیکی حریم و بستر رودخانه‌ها معامله ملکی انجام می‌دهند، حتما پیش از انجام معامله استعلام لازم را از امور آب تهران بزرگ اخذ نمایند تا در آینده دچار ضرر و زیان نشوند.
    وی در پایان گفت: این امور در نقش حاکمیتی خود با هرگونه تخلف و تصرف مطابق با قانون و بدون هیچ‌گونه اغماضی برخورد لازم را به‌عمل خواهد آورد.

    آزادسازی 1000 متر مربع از بستر رودخانه تاررود دماوند
    سرپرست امور منابع آب دماوند از رفع تصرف 1000 متر مربع از بستر رودخانه تاررود در روستای زره‌در خبر داد.
    "منصور مردانی" با بیان این مطلب اظهار کرد: با دریافت دستور قضایی و هماهنگی نیروی انتظامی امور آب دماوند از بستر رودخانه تاررود به مساحت 1000 مترمربع رفع تصرف شد.
    سرپرست امور آب دماوند با هشدار نسبت به لزوم هوشیاری مردم به هنگام انجام معاملات در نزدیکی رودخانه‌ها گفت: افرادی که قصد انجام معامله در نزدیکی رودخانه‌ها را دارند، حتما پیش از انجام معامله از شرکت آب منطقه‌ای تهران استعلام لازم را اخذ کنند تا در آینده متحمل هیچ‌گونه ضرر و زیانی نشوند.
    مردانی در پایان خاطرنشان کرد: امور منابع آب دماوند به‌عنوان متولی آب در حوزه عملکرد شهرستان و به‌عنوان نماینده شرکت آب منطقه‌ای تهران با جدیت و بر اساس قانون نسبت به برخورد با هرگونه تخلف در زمینه آب‌های سطحی و زیرزمینی اقدام و اهتمام جدی خواهد داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو