مدیران خودروعصر اعتبار

نماینده وزیر نیرو در مسکن مهر:

بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان برای تکمیل واحدهای مسکن مهر نیاز است

عصر ساختمان- نماینده وزیر نیرو در مسکن مهر گفت: بر اساس برآوردهای انجام شده، ۱۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان منابع مورد نیاز است تا خدمات زیربنایی واحدهای مسکونی مهر سراسر کشور تکمیل شود.

بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان برای تکمیل واحدهای مسکن مهر نیاز است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، محمدرضا امیرکمالی عصر یکشنبه در هشتمین جلسه شورای تامین مسکن قم، افزود: چهار هزار و 200 میلیادر تومان برای تامین آب، برق و گاز و 6 هزار و 300 میلیارد تومان نیز برای ساخت فضاهایی از جمله مدرسه و کلانتری در سایت های مسکن مهر کشور نیاز است.
    وی اضافه کرد: 2 میلیون و 200 هزار مسکن مهر باید در کشور ساخته می شد که قسمت عمده آن تحویل مردم شده و 350 هزار واحد به دلایلی از جمله مشکلات قضایی، خدمات اولیه و زیربنایی باقی مانده است.
    وی ادامه داد: البته منابعی از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور برای اجرای خدمات زیربنایی واحدهای مسکونی مهر اختصاص یافته است و در حال حاضر نیز 50 درصد از مبلغ مورد نیاز با واگذاری سهمی از محل اراضی و املاک موجود در سایت های مسکن مهر برای پرداخت به پیمانکاران تحویل شرکت های خدماتی می شود.
    امیرکمالی افزود: 50 درصد دیگر نیز با پرداخت منابع مالی از سوی وزارت نیرو تامین خواهد شد.
    وی با بیان این که در قم خدمات پایداری به ساکنان مسکن مهر ارائه خواهد شد، خاطرنشان کرد: هنوز قسمتی از فاضلاب واحدهای مسکونی مهر در جوی ها روان است که اگر هوا گرم شود، احتمال انتشار بیماری وبا در استان قم و کشور وجود دارد.
    وی تاکید کرد: آماده همکاری برای تامین منابعی که مربوط به ارائه خدمات پایدار به ساکنان مسکن مهر باشد، می باشیم.
    نماینده وزیر نیرو در مسکن مهر تصریح کرد: برای تامین برق مورد نیاز واحدهای مسکونی نیز باید پست های برق توزیع شود، و گرنه با ظرفیت موجود خدمات پایدار نخواهد بود.
    وی با اشاره به هماهنگی های مناسب بین سازمان های مختلف در قم، گفت: خدمات زیربنایی در سایت های مسکن مهر به نحو مناسب انجام شده و مردم ساکن از این خدمات اولیه بهره مند شده اند.
    وی ابراز امیدواری کرد: جشن خاتمه مسکن مهر قم در نیمه نخست سال آینده برگزار شود.
    استان قم متعهد به ساخت 44 هزار و 504 واحد مسکن مهر است و تاکنون 42 هزار و 620 واحد متقاضیان شده است.
    هشتمین جلسه شورای تامین مسکن در سالن جلسات استانداری قم برگزار و برخی مشکلات واحدهای مسکن مهر از جمله آب و فاضلاب، صدور گواهینامه پایان کار و همچنین مشکل واحدهای باقی مانده مطرح و بررسی شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار