مدیران خودروعصر اعتبار

آزادسازی ۳ هکتار از تصرفات غیرمجاز در بستر و حریم رودخانه جاجرود

عصر ساختمان- مدیر امور آب تهران بزرگ از آزادسازی حدود سه هکتار از تصرفات غیرمجاز واقع در حریم و بستر رودخانه جاجرود در روستای سنجریان از توابع شهرستان پردیس خبر داد.

آزادسازی ۳ هکتار از تصرفات غیرمجاز در بستر و حریم رودخانه جاجرود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، علیرضا نیکنام افزود: با تلاش کارشناسان واحد حقوقی و اکیپ گشت و بازرسی منابع آب‌های سطحی امور منابع آب تهران بزرگ و پس از انجام کارشناسی های لازم با اخذ دستور قضایی، 33 مورد از تصرفات واقع در حریم و بستر رودخانه جاجرود در روستای سنجریان از توابع شهرستان پردیس با مجموع مساحتی بالغ بر حدود سه هکتار شامل بنای ویلایی، دیوارکشی، محوطه سازی و ... با دستور قضایی صادره از سوی دادستان شهرستان پردیس، قلع و قمع و بستر رودخانه آزادسازی و از ید متصرفان و افراد سودجو خارج شد.

    نیکنام تصریح کرد: افرادی که در نزدیکی حریم و بستر رودخانه ها معامله ملکی انجام می‌دهند،حتما پیش از انجام معامله استعلام لازم را از امور آب تهران بزرگ اخذ نمایند تا در آینده دچار ضرر و زیان نشوند.

    وی در پایان گفت: این امور در نقش حاکمیتی خود با هرگونه تخلف و تصرف مطابق با قانون و بدون هیچ گونه اغماضی برخورد لازم را بعمل خواهد آورد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی