مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور خبرداد

آغاز جشنواره‌های خیرین مدرسه‌ساز مراکز استان‌ها از یزد

عصر ساختمان- رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور از آغاز جشنواره‌های خیرین مدرسه‌ساز مراکز استان‌ها از استان یزد خبرداد و گفت: پیش‌بینی می‌کنیم در سال جاری خیرین یک هزار میلیارد تومان برای مدرسه‌سازی تعهد کنند.

آغاز جشنواره‌های خیرین مدرسه‌ساز مراکز استان‌ها از یزد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، محمد رضا حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور در خصوص برگزاری جشنواره‌های خیرین مدرسه‌ساز در سراسر کشور اظهارداشت: جشنواره‌های شهرستانی خیرین مدرسه‌ساز کشور در حال برگزاری است اما جشنواره‌های خیرین مدرسه‌ساز مراکز استان‌ها از روز گذشته در استان یزد آغاز شد.

    وی با بیان اینکه در سال گذشته خیرین مدرسه‌ساز بیش از 800 میلیارد تومان برای احداث مدرسه تعهد کردند، گفت: پیش‌بینی می‌کنیم در سال جاری شاهد تعهد یک هزار میلیارد تومانی خیرین برای مدرسه‌سازی در سراسر کشور باشیم.

    حافظی به برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ ساز استان یزد اشاره کرد و افزود: روز گذشته در 420 مدرسه خیرساز شهر یزد به طور همزمان جشنواره خیرین مدرسه‌ساز برگزار شد و مدیران و دانش‌آموزان هر مدرسه از خیّر مدرسه خود تجلیل کردند.

    رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور با اشاره به اینکه جشنواره خرین مدرسه‌ساز مراکز استان‌ها حدود یک ماه ادامه دارد، اضافه کرد: اختتامیه این جشنواره‌ها 11 خرداد در تهران برگزار خواهد شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی