مدیران خودروعصر اعتبار

سکوت مسئولان بنیاد درباره اراضی اجاره‌داده شده به مصالح‌فروشان

عصر ساختمان- پیگیری‌های خبرگزاری فارس از مسئولان بنیاد مستضعفان درباره اراضی اجاره‌داده شده به مصالح‌فروشان شرق تهران و مهلت تخلیه آنها، به نتیجه نرسید و مسئولان بنیاد حاضر نیستند درباره این موضوع، مصاحبه رسانه‌ای داشته باشند.‌

سکوت مسئولان بنیاد درباره اراضی اجاره‌داده شده به مصالح‌فروشان
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان»، به تازگی برخی از کاربران فارس، از این رسانه خواستار پیگیری رفع مشکل خود درباره اجاره‌نشینی در یکی از اراضی شرق تهران شده‌اند.

    در این درخواست که در بخش «فارس من» خبرگزاری فارس مطرح شده است، کاربران نوشته‌اند:‌ زمینی در خیابان نیروی دریایی تهران متعلق به ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده است که حدود هفت سال پیش ارتش این زمین را به فروشندگان مصالح ساختمانی نظیر سنگ و کاشی و آهن فروشان اجاره داده است‌ و فروشندگان با ایجاد انبار در این اراضی مشغول به کسب و کار هستند.

    در ادامه این درخواست، متقاضیان می‌گویند: ‌در چند ماه گذشته بنیاد مستضعفان مدعی شده است این زمین متعلق به بنیاد است و حال بنیاد خواستار تخلیه مجموعه انبار تهران‌شرق شده و به ارتش اعلام کرده است که ما فقط زمین را بدون مستاجر‌ تحویل می‌گیریم و بدین ترتیب ارتش با دادن مهلت یک ماهه، خواستار تخلیه انبار شده است.

    کاربران فارس در ادامه درخواست خود گفته‌اند: در این زمین، حدود چندصد انبار وجود دارد که به طور متوسط پنج نفر در هر انبار به طور مستقیم و ده‌ها نفر به صورت غیرمستقیم مشغول فعالیت هستند که با توجه به وضعیت اقتصادی فعلی، چند هزار نفر بیکار خواهند شد، خواهشمندیم صدای ما را به گوش مسئولان برسانید.

    بنابراین گزارش خبرنگار فارس موضوع را چندین بار از طریق روابط عمومی بنیاد مستضعفان، از مسئولان بنیاد پیگیری کرد که به نتیجه نرسید؛ مسئولان امر در بنیاد مستضعفان مایل به اطلاع‌رسانی در این‌باره نیستند و به صورت رسمی اعلام کرده‌اند که حاضر نیستند در این باره وارد فضای رسانه‌ای شوند.

    به نظر می‌رسد ضروری است بنیاد مستضعفان در راستای شفاف‌سازی و تشریح شرایط نسبت به اطلاع‌رسانی درباره این اراضی اقدام کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار