مدیران خودروعصر اعتبار

عضو انجمن انبوه سازان استان تهران:

طرح کارت اعتباری مصالح ساختمانی بازار ساخت و ساز را رونق می‌بخشد

عصر ساختمان- محتشم گفت: بهبود وضعیت بازار ساخت و ساز در گرو اجرای درست طرح اعتباری کارت مصالح ساختمانی است.

طرح کارت اعتباری مصالح ساختمانی بازار ساخت و ساز را رونق می‌بخشد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حسن محتشم عضو انجمن انبوه سازان استان تهران  با بیان اینکه اجرای طرح کارت اعتباری مصالح ساختمانی می‌تواند بر بهبود وضعیت بازار ساخت و ساز مؤثر باشد گفت: البته بهبود وضعیت بازار ساخت و ساز در گرو اجرای درست طرح اعتباری کارت مصالح ساختمانی است.

    وی ادامه داد: بانک مسکن به عنوان بانک عامل در اجرای این طرح باید اعطای امتیازات و اعتبارات را به تولیدکنندگان و سازندگان مسکن ارزان قیمت و تولیدکنندگان واقعی پرداخت کند.

    محتشم گفت: بازار مسکن پنج سال در رکود بود ولی بعد از پنج سال همزمان با ورود رونق به این بازار، متأسفانه بازار ارز دچار نوسان شدید شد و همین موضوع باعث شد که دستمزدها و قیمت مصالح ساختمانی به صورت چشمگیر افزایش یابد.

    عضو انجمن انبوه سازان استان تهران اظهار کرد: تا زمانی که تولید پاسخگوی نیاز متقاضیان نباشد و عرضه و تقاضا به حالت طبیعی باز نگردد اجرای طرح کارت اعتباری مؤثر نخواهد بود.

    وی اظهار کرد: باید تولید در حوزه مسکن افزایش یابد و سرمایه‌گذاری در این بازار تنها در اختیار تولیدکنندگان و سازندگان اصلی باشد تا تولید واحد‌های خالی در این بازار افزایش نیابد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی