مدیران خودروعصر اعتبار

تاکید استاندار هرمزگان برتامین آب و برق واحدهای مسکن مهر

عصر ساختمان- استاندار هرمزگان در نشست شورای مسکن هرمزگان گفت: تامین آب و برق برای واحدهای مسکن مهر حیاتی است وبا تخصیص اعتبار، تا پایان خرداد ماه ۹۵ آب و برق بیشتر واحدهای مسکن مهر در هرمزگان تامین می شود.

تاکید استاندار هرمزگان برتامین آب و برق واحدهای مسکن مهر
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، جادری با تاکید بر تخصیص منابع اعتباری برای ایجاد زیرساخت های آب، برق و فاضلاب مسکن مهر در هرمزگان، افزود: باید بخشی از اعتبارات برای خدمات زیربنایی و بخشی دیگر برای خدمات روبنایی در مسکن مهر اختصاص یابد اما اولویت ما آب و فاضلاب، برق و ایجاد مدرسه برای واحدهای مسکن مهر است.

    وی گفت: اداره کل راه و شهرسازی 2 مدرسه در شهرک مسکن مهر پیامبر اعظم (ص) بندرعباس ساخته است، اما این شهرک نیازمند 26 مدرسه است و تا دهه فجر نیز دو مدرسه دیگر در این شهرک به بهره برداری می رسد.

    استاندار هرمزگان مشکلات مسکن مهر را مشکلی ملی دانست و افزود: این مشکلات تنها در هرمزگان وجود ندارد و حل آن هم تنها وظیفه یک دستگاه نیست و باید همه دستگاه های مسئول کمک کنند تا از چالش مسکن مهر عبور کنیم.

    جادری گفت: در بندرعباس علاوه بر مشکلات زیرساختی ممکن است با مشکلات اجتماعی و حتی امنیتی مواجه شویم زیرا بیش از 35 هزار واحد مسکن مهر در یک شهرک تجمیع شده که باید برای تمامی این موارد چاره اندیشی شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر ساختمان ( https://telegram.me/asresakhteman ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی