مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر کل بهزیستی:

هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی سیستان و بلوچستان واگذار شد

عصر ساختمان:مدیر کل بهزیستی سیستان و بلوچستان گفت: هزار و ۳۲۸ واحد مسکونی از ابتدای سال ۹۳ تاکنون در قالب مسکن روستایی و شهری به مددجویان بهزیستی در این استان واگذار شده است.

هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی سیستان و بلوچستان واگذار شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ایرنا، محمدرضا سراوانی، اظهار داشت:60 میلیارد ریال برای ساخت این مقدار واحد مسکونی پرداخت شده است.
    وی بیان کرد: 320 قطعه زمین نیز سال گذشته در قالب زمین روستایی و شهری به مددجویان سیستان و بلوچستان واگذار شده است.
    وی ادامه داد: طرح عملیات اجرایی مسکن روستایی ویژه خانواده های 2 عضو معلول به بالا برای 259 نفر تشکیل و به بانک های عامل معرفی شدند.
    مدیر کل بهزیستی سیستان و بلوچستان افزود: این تسهیلات در قالب وام با کارمزد چهار درصد برای مددجویان استان در نظر گرفته شده است.
    سراوانی گفت: علاوه بر پرداخت وام به مددجویان،180 میلیون ریال در روستاها و 300 میلیون ریال در شهرها به صورت بلاعوض با مشارکت بنیاد مستضعفان، اداره راه و شهرسازی، انجمن خیرین، بنیاد مسکن و اداره بهزیستی استان پرداخت شده است.
    سراوانی بیان کرد: وام مسکن روستایی به مبلغ 150 میلیون ریال از طریق بانک های عامل به مددجویان پرداخت و بنیاد مسکن نیز بر پیشرفت ساخت واحدها و تسهیلات توسط ناظران نظارت می شود.
    وی افزود: زمین بصورت رایگان به خانوارهای دارای دو معلول در روستاهای استان داده می شود و سایر مددجویان نیز از زمین بصورت تخفیف بهره مند می شوند.
    وی خاطر نشان کرد: معلولانی که در خانه نگهداری می شوند علاوه برهزینه های درمان و وسایل توانبخشی که در اختیار این گروه قرار می گیرد ماهانه 500 هزار ریال به عنوان مستمری به هر نفر پرداخت می شود.
    وی گفت: 500 معلول و سالمند در سیستان و بلوچستان در مراکز شبانه روزی بهزیستی نگهداری می شوند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار