مدیران خودروعصر اعتبار

در راستای حفظ حقوق بیت‌المال انجام شد

رفع تصرف اراضی دولتی در شهرستان تنکابن

عصر ساختمان- معاون املاک و حقوقی راه و شهرسازی مازندران از رفع تصرف و خلع ید یک قطعه زمین ساحلی با ارزش حدود ۲۵۰ میلیارد ریال در راستای حفظ حقوق بیت المال در شهرستان تنکابن خبر داد .

رفع تصرف اراضی دولتی در شهرستان تنکابن
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از وزارت راه و شهرسازی،  معاون املاک و حقوقی این اداره کل از رفع تصرف و خلع ید یک قطعه زمین ساحلی با ارزش حدود 250 میلیارد ریال در راستای حفظ حقوق بیت المال در شهرستان تنکابن خبر داد .

    علی قاسمی با اشاره به این خبر اظهارداشت: این کار در راستای حفظ حقوق بیت المال با خلع ید و قلع قمع یک قطعه زمین ساحلی به ارزش حدود 250 میلیارد ریال با همکاری یگان حفاظت مازندران انجام شده است .

    وی با اشاره به اینکه تاکنون 8169 متر مربع از اراضی دولتی در شهرستان تنکابن رفع تصرف شده اند افزود :  عمده تصرفات در سال جاری به صورت ساخت بنا و دیوارکشی انجام شده است که با پیگیری حقوقی موضوع منجر به صدور حکم رفع تصرف خلع ید گردید.

    معاون املاک حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران با عنوان این موضوع که اراضی آزاد شده که بیت المال محسوب می شود حسب دستور مقام قضایی  تحویل امین اموال واحد حقوقی اداره راه و شهرسازی شهرستان تنکابن گردیده است.

    وی همچنین تصریح کرد : خلع ید و تخریب محدثات و قطعه زمین مزبور موجبات خرسندی اهالی و همسایگان منطقه مذکور را فراهم نموده است.

    معاون املاک و حقوقی راه و شهرسازی مازندران افزود : براساس قانون هرگونه ساخت و ساز بدون مجوز ، دخل و تصرف، تعرض و تجاوز بر اراضی دولتی جرم است و ماموران یگان حفاظت این اداره کل در صورت مشاهده چنین مواردی اقدام قانونی لازم معمول نمایند.

    وی همچنین در پایان یادآور شد: یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران به صورت 24 ساعته گشت زنی داشته و از اراضی دولتی محافظت و با افراد فرصت طلب و زیاده خواه برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

    قاسمی در پایان از هم استانی های عزیز درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه تجاوز به حریم راه و اراضی دولتی و ساخت و ساز غیرقانونی مراتب را به شماره تلفن 33375191-011 اطلاع دهند .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار