مدیران خودروعصر اعتبار

استاندار:

پرداخت خسارت زلزله در گلستان شهر بجنورد تعیین تکلیف شود

عصر ساختمان- استاندار خراسان شمالی در نشست شورای مسکن استان خطاب به دستگاه های اجرایی مربوط، برای تعیین تکلیف پرداخت خسارات زلزله ۵.۷ ریشتری اردیبهشت سال گذشته ۱۰ روز مهلت داد.

پرداخت خسارت زلزله در گلستان شهر بجنورد تعیین تکلیف شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، محمدعلی شجاعی در این نشست پس از استماع گزارش اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از روند بازسازی و تعمیر واحدهای مسکونی گلستانشهر بجنورد توسط شرکت های انبوه ساز، اظهار کرد: قرارداد بیمه آرمان برای پرداخت بیمه به زلزله زدگان گلستان شهر برای بنده ارسال شود و با برگزاری نشستی با حضور اداره کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و دفتر فنی استانداری، رقم هزینه شده توسط شرکت های انبوه ساز برای بازسازی‌ مشخص شود تا تصمیم نهایی برای نحوه پرداخت این خسارات را تعیین تکلیف کنیم.

    وی هم چنین در مورد موضوع آماده سازی کوی وحدت شیروان با تاکید بر این که مباحث حقوقی باید در قراردادها به طور شفاف مشخص باشد، تصریح کرد: قرارداد مزبور به حوزه بازرسی و مدیریت عملکرد استانداری برای بررسی و اعلام نظر در بازه زمانی یک هفته ای ارسال شود.

    اخذ سهم بیمه تامین اجتماعی برابر با مقررات مسکن مهر هم از مصوبات جلسات گذشته شورای مسکن استان بود که دکتر شجاعی در این مورد اظهار کرد: حکم مربوط به هیئت تجدید نظر استان برای بنده ارسال شود تا با صحبت با مراجع مسئول، این موضوع در استان حل و فصل شود و یادآور می شوم مرجع تشخیص مسکن مهر با اداره کل راه و شهرسازی است.

    رئیس شورای مسکن استان در ادامه سخنان خود تاکید کرد: تا 48 ساعت آینده موضوع واگذاری واحدهای مسکونی آماده شده به مددجویان کمیته امداد، تعیین تکلیف شود و این تحویل منوط به هیچگونه قید و شرطی نباشد.

    شجاعی در ادامه خطاب به اداره کل راه و شهرسازی دستور داد: در این اداره کمیسیونی با حضور کارشناسان مربوط برای بررسی مواردی که باید در شورای مسکن استان مطرح شود، تشکیل و پیش از تشکیل این شورا نشست های کارشناسی با حضور دستگاه های اجرایی مربوط به هر موضوع، برگزار شود و پیشنهادهای عملیاتی ارائه شود.

    تشکیل جلسه اداره کل راه و شهرسازی و دستگاه های خدمات رسان برای بررسی موضوع دریافت هزینه انشعابات برابر هزینه های پرداختی در سال 92 و تکمیل مدرسه 9 کلاسه گلستانشهر بجنورد برای سال تحصیلی آینده از دیگر مصوبات نشست شورای مسکن استان بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو