مدیران خودروعصر اعتبار

شهردار آبسرد خبر داد:

کنترل روزانه حریم آبسرد برای پیشگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز

عصر ساختمان- شهردار آبسرد از کنترل روزانه حریم این شهر برای پیشگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز خبر داد.

کنترل روزانه حریم آبسرد برای پیشگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، سیدمحمد رفیعی‌طباطبایی صبح امروز در نشست شورای اداری شهر آبسرد در سالن نشست‌های شهرداری آبسرد، ضمن ابراز خرسندی از حضور در شهر و شهرداری آبسرد، خدمت به مردم را لطف بزرگی از جانب پروردگار متعال دانست و اظهار کرد: آبسرد از مردمانی فهیم، شریف و صبور برخوردار است که خدمت به آنان موجب غرور و خوشحالی برای ما است.

    وی افزود: حوزه جدید کاری یک فرصت جدیدی است که باید جهت جلب رضایت مردم تمام انرژی خود را به کار بگیریم و البته که در این مسیر حمایت‌های مردمی موجب دلگرمی و انگیزه بیشتری خواهد شد.

    شهردار آبسرد گفت: برای اینکه بتوانیم از دوران مسئولیت در شهر آبسرد سربلند بیرون بیاییم، هم‌فکری، همکاری و هم‌افزایی مجموعه شهرداری در این زمینه‌، ضروری است که امیدواریم این مهم در مسیر درست خود محقق شود.

    رفیعی‌طباطبایی با اشاره به مسئولان واحدهای مختلف شهرداری آبسرد بیان کرد: هر یک از واحدها باید گزارش جامعی از اقدامات و اتفاقات طی سه ماه گذشته و مسائل و مشکلات پیش‌روی روند کارها را به دفتر شهردار تحویل دهند تا با دقت، بررسی و راهکارهای لازم ارائه شود.

    این مسئول با اشاره به فرمایش‌های مقام معظم رهبری در خصوص مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز تصریح کرد: مسئول و کارکنان کنترل و نظارت با تقسیم حریم و مشخص کردن یک مسئول برای هر منطقه موارد را رصد کند و گزارش روزانه به دفتر تحویل شود تا در صورت رخ دادن هرگونه ساخت‌وساز غیرمجاز بتوانیم به‌موقع اقدام مؤثر را انجام دهیم.

    شهردار آبسرد در ادامه تصریح کرد: مقصد ما در آبسرد رسیدن به یک شهر آرمانی و پاک است که امیدواریم با عنایت خداوند متعال بتوانیم شهر و مدیران آن را از اتهامات وارد شده مبرا سازیم.

    صبح امروز نخستین شورای اداری سیدمحمد رفیعی‌طباطبایی، شهردار جدید آبسرد با مسئولان دوایر مختلف شهرداری این شهر برگزار شد

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر ساختمان ( https://telegram.me/asresakhteman ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار