مدیران خودروعصر اعتبار

نرخ پیشنهادی رهن کامل در تهران

عصر ساختمان:کاهش نرخ سود بانکی از سال گذشته موجب شده تمایل بسیاری از موجران به انعقاد قراردادهای رهن کامل نیز کمتر شود. از این رو برخی مشاوران املاک پیش‌بینی می‌کنند با گرم شدن بازار رهن و اجاره در تابستان، سهم قراردادهای رهن کامل با کاهش نسبت به سال گذشته روبه‌رو شود.

نرخ پیشنهادی رهن کامل در تهران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از دنیای اقتصاد، بر این اساس مستاجرانی که با داشتن نقدینگی کافی به رهن کامل آپارتمان تمایل دارند بهتر است در این ایام که تقاضای اجاره محدودتر و در نتیجه تعداد مالکانی که به قراردادهای رهن کامل اقبال نشان می‌دهند بیشتر است، فرصت را غنیمت شمرده و در فصل بهار قرارداد مطلوب خود را منعقد کنند. به گزارش «دنیای اقتصاد» هر چند بر اساس اطلاعات یکی از موتورهای جست‌و‌جوی معتبر املاک و مستغلات، شمار فایل‌های رهن و اجاره در نیمه نخست اردیبهشت ماه، دو برابر فایل‌های رهن کامل است، اما گزینه‌های متعددی از متراژهای کوچک مقیاس تا آپارتمان‌های لوکس و سوپر لوکس 500 مترمربعی در نقاط مختلف پایتخت در میان فایل‌های رهن کامل وجود دارد.

    گران‌ترین فایل رهن کامل ارائه شده در یکی از موتورهای جست‌و‌جوی معتبر املاک، مربوط به آپارتمان 450 مترمربعی لوکس و نوسازی واقع در زعفرانیه، شیرکوه است که ودیعه پیشنهادی آن 3 میلیارد تومان عنوان شده و قطعا مشتری‌های ویژه خود را دارد. این فایل علاوه بر مطلوبیت محله و نوساز بودن بنا، از امکاناتی نظیر دو واحد پارکینگ، استخر، سونا و جکوزی نیز برخوردار است. با این حال متوسط نرخ اجاره‌بها در این منطقه 315 میلیون تومان ودیعه و حدود 19میلیون و 150 هزار تومان اجاره بهای ماهانه است.

    ارزان‌ترین فایل رهن کامل ارائه شده نیز صرف نظر از سوئیت‌ها،‌ به آپارتمان 45 مترمربعی واقع در خیابان خواجه نظام با سن 15سال تعلق دارد که از امکانات پارکینگ و انباری نیز برخوردار است. رهن کامل پیشنهادی موجر برای این ساختمان 35میلیون تومان است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو