مدیران خودروعصر اعتبار

شهردار تهران:

امیدوارم روزی کل تهران در تسخیر دوچرخه‌سواران باشد

عصر ساختمان- شهردار تهران با اشاره به اینکه تا پایان سال ۴ پروژه دیگر در شهر تهران افتتاح خواهد شد، گفت: امیدوارم با اجرای طرح سه‌شنبه‌های بدون خودرو به زودی تمام خیابان‌های تهران در تسخیر دوچرخه‌سواران باشد.

امیدوارم روزی کل تهران در تسخیر دوچرخه‌سواران باشد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، پیروز حناچی در افتتاح 4 پروژه عمرانی که صبح امروز با حضور تعدادی از اعضای شورای شهر تهران در افتتاح پروژه تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید حکیم با بلوار المپیک اتفاق افتاد،‌ اظهار داشت: اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید حکیم با بلوار المپیک دارای مزیت‌های خوبی است و اجرای این پروژه باعث شد ساکنان این منطقه دیگر مسیر 14 کیلومتری را طی نکنند.

    وی با اشاره به اینکه امروز در شرایطی 4 پروژه به بهره‌برداری می‌رسد که شهرداری تهران منابع مالی مورد نیاز را ندارد، گفت: علیرغم همه مشکلات ما تلاش کرده‌ایم که پروژه‌ها را افتتاح کنیم و امیدواریم مابقی طرح‌ها نیز به زودی به بهره‌برداری برسد.

    وی با اشاره به اینکه امروز مقاوم‌سازی و بهسازی لرزه‌ای تقاطع بزرگراه شهید چمران با مسیر ورودی نمایشگاه بین‌المللی شهر تهران و مقاوم‌سازی و بهسازی لرزه‌ای پل تقاطع بزرگراه امام علی (ع) و شهید بابایی نیز به بهره‌برداری می‌رسد گفت:‌توجه به زیرساخت‌ها و مقاوم‌سازی پل‌ها یکی از کارهایی است که باید به صورت مداوم انجام شود و ما باید 700 دهنه پل را به صورت مداوم بررسی کنیم.

    شهردار تهران تأکید کرد: تا پایان سال جاری 4 پروژه دیگر نیز با همت پیمانکاران و مدیریت شهری به بهره‌برداری خواهد رسید.

    وی با اشاره به اینکه ما به دنبال جذب سرمایه‌های بخش خصوصی در پروژه‌های شهری هستیم گفت: در حال حاضر طرح تفصیلی منطقه 22 در شورای عالی شهرسازی است و اسناد آن تصویب خواهد شد.

    وی به سه‌شنبه‌های بدون خودرو نیز اشاره کرد و گفت:‌روز گذشته خیابان میرداماد در تسخیر دوچرخه‌سواران بود و امیدواریم یک روزی برسد که کل تهران در تسخیر دوچرخه‌سواران باشد و ما کمتر ماشین‌های شخصی استفاده کنیم. سه‌شنبه‌های بدون خودرو یک نماد است و امیدواریم که در سال‌های آینده کمتر از وسیله نقلیه شخصی استفاده شود.

    در ادامه این مراسم حناچی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اجرای طرح جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی در محدوده خیابان خاوران اقدامات خوبی در رفع آب‌گرفتگی در شهر تهران انجام شده است.

    وی افزود: از فردا لایحه بودجه سال 98 شهرداری تهران نیز در صحن علنی شورای شهر تهران آغاز به کار می‌کند و امیدواریم که اعتبارات پیش‌بینی شده در این بودجه محقق شود.

    وی درباره دوچرخه‌سواری زنان در شهر تهران گفت:‌نباید در این زمینه حساسیت‌ها را دامن بزنیم و در این زمینه چارچوب مقررات روشن و شفاف است.

    وی درباره استعفای ایرج معزی از معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: وی در زمان مسئولیتش در شهرداری تهران در حوزه فنی و عمرانی تلاش زیادی انجام داده و تشکر می‌کنم اگر چه از مجموعه شهرداری تهران جدا می‌شوند اما در مجموعه فنی و عمرانی کشور حضور خواهند یافت و برای معزی آرزوی موفقیت می‌کنم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار