مدیران خودروعصر اعتبار

خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد

لزوم تصمیم گیری شجاعانه شهردار تهران برای کاهش هزینه‌های شهر

عصر ساختمان- خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر لزوم اتخاذ تصمیم گیری شجاعانه شهردار تهران برای کاهش هزینه‌های شهر گفت‌: شهردار تهران باید نسبت به انجام کاهش جدی هزینه‌های جاری و اهتمام در جذب صاحبان سرمایه‌ها، تصمیمات شجاعانه‌ای بگیرد.

لزوم تصمیم گیری شجاعانه شهردار تهران برای کاهش هزینه‌های شهر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، سید حسن رسولی در یکصد و بیست و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران که امروز برگزار شد، در جریان ارائه گزارش حساب‌های درآمد و هزینه شهرداری تهران، گفت‌: شهرداری تهران بر اساس بودجه مصوب شورای اسلامی شهر تهران موظف بوده است در برش عملکردی شش ماهه خود نسبت به تامین منابع در سقف 87 هزار و 147 میلیارد ریال اقدام و به همین میزان مصارف خود را تنظیم و تعادل میان منابع و مصارف را برقرار کند.

    وی خاطر نشان کرد: شهرداری تهران در برش عملکردی شش ماهه نخست سال جاری توانسته است مبلغ 62 هزار و 793 میلیارد ریال یعنی 72 درصد را تسهیل کند و با اعلام مبلغ 14 هزار و 34 میلیارد ریال هزینه در شش ماهه معادل 17 درصد از مصارف خود را منظور کرده است.

    نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود در تشریح تفاوت درصدهای درآمد و هزینه در شش ماهه نخست سال 1397، خاطر نشان کرد: تفاوت این دو ناشی از تقدم و تأخری است که در فرایند ابلاغ اعتبار و ثبت اسناد است و عدم تعادل درآمد و هزینه چالش جدی است و باید چاره اندیشی در این باره داشته باشیم.

    وی تاکید کرد: شهردار تهران باید نسبت به انجام کاهش جدی هزینه‌های جاری و اهتمام در جلب و جذب صاحبان سرمایه ها در تامین منابع بر اساس راهبرد حفظ حقوق سرمایه‌گذاران شجاعانه تصمیم گیری کند. متاسفانه در شش ماهه نخست سال جاری نسبت به جذب سرمایه‌گذار توفیقی نداشتیم.

    رسولی در پایان اظهاراتش بیان کرد: گزارش درآمد و هزینه شش ماهه نخست شهرداری تهران علاوه بر انتشار در سامانه شفافیت، برای وزیر کشور نیز ارسال شدند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار