مدیران خودروعصر اعتبار

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد:

بررسی طرح مالیات بر عایدی مسکن در کمیته مالیاتی

عصر ساختمان- پس از اصلاحات طرح مالیات بر عایدی مسکن در کمیته مالیاتی کمیسیون اقتصادی، طرح از طرف کمیسیون به صحن علنی ارجاع می شود تا در دستور کار قرار گیرد.

بررسی طرح مالیات بر عایدی مسکن در کمیته مالیاتی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از هیبنا، زهرا سعیدی درباره آخرین وضعیت طرح مالیات بر عایدی مسکن اظهار داشت: کلیات طرح مذکور در کمیسیون اقتصادی مجلس حدود دو ماه پیش به تصویب رسیده است اما برای بررسی دقیق تر آن، طرح به کمیته مالیاتی کمیسیون اقتصادی ارجاع داده شد تا چکش کاری شود.
    وی با تاکید بر اینکه به هیچ وجه بررسی طرح مالیات بر عایدی مسکن در کمیسیون اقتصادی مجلس متوقف نشده است، افزود: پس از ارایه لایحه بودجه 98 کل کشور به مجلس، طبیعتا طبق آیین نامه داخلی مجلس لایحه بودجه باید با اولویت در دستور کار کمیسیون های تخصصی قرار گیرد، بنابراین برای مدتی بررسی طرح مالیات بر عایدی مسکن و همچنین سایر طرح ها در کمیسیون های مجلس تا بعد از بررسی بودجه مسکوت می ماند البته در خصوص گرانی های اخیر در کمیسیون اقتصادی جلسه ای تشکیل شد.
    نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین بررسی لایحه بودجه کل کشور طی چند روز گذشته در دستور کار صحن علنی قرار گرفت به طوری که مجلس در روز پنجشنبه برای بررسی لایحه بودجه تشکیل جلسه داد.
    سعیدی با بیان اینکه پس از اتمام بررسی لایحه بودجه، مجدد موضوع مالیات بر عایدی مجلس با جدیت در دستور کار قرار می گیرد، گفت: پس از اصلاحات طرح در کمیته مالیاتی کمیسیون اقتصادی، طرح از طرف کمیسیون به صحن علنی ارجاع می شود تا در دستور کار قرار گیرد.
    سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه بررسی و تکمیل طرح مالیات بر عایدی مسکن از کار ویژه ی این کمیسیون است، گفت: قطعا در اولین فرصت این طرح در کمیته مالیاتی نهایی و در دستور کار صحن علنی مجلس قرار خواهد گرفت.
    وی با اظهار امیدواری از به حداقل رسیدن دلال بازی در بازار مسکن با تصویب و اجرایی شدن طرح مالیات بر عایدی مسکن، افزود: این طرح قطعا می تواند به نفع مصرف کننده واقعی باشد و در صورت اجرای صحیح می تواند از بروز التهاباتی که ناشی از سوداگران و دلالان در بازار ایجاد می شود، جلوگیری کند.
    این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، گفت: در فرآیند بررسی طرح مالیات بر عایدی مسکن در کمیسیون اقتصادی مجلس از مسوولان مربوطه دولتی در این زمینه دعوت شد تا در جریان مذاکرات و کارشناسی های طرح قرار گیرند و حتی به گفته مسوولان سازمان مالیاتی زیرساخت های لازم برای اجرایی شدن آن در کشور وجود دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار