مدیران خودروعصر اعتبار

دبیرکل اتاق بازرگانی ایران – سوئیس در گفت و گو با عصر ساختمان عنوان کرد:

تمایل سوئیسی ها برای حضور در بازارهای ایران

عصر ساختمان- شرکت های سوئیسی تمایل زیادی دارند با بخش خصوصی ایران همکاری داشته باشند. در نمایشگاه amb نیز چند شرکت سوئیسی حضور دارند تا آخرین دستاوردهای خود در زمینه ماشین ابزار را وارد کشور کنند.

تمایل سوئیسی ها برای حضور در بازارهای ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱:۰۰

    عبدی معین پور، دبیرکل اتاق بازرگانی ایران – سوئیس در حاشیه همایش معرفی سمپوزیم و نمایشگاه AMB ایران در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری عصر ساختمان اظهار داشت: سوئیس در بسیاری حوزه ها مانند دارو سازی، ماشین آلات صنعتی و مواد غذایی پیشرو است.همچنین  شرکت های سوئیسی تمایل زیادی دارند با بخش خصوصی ایران همکاری داشته باشند. در نمایشگاه amb  نیز چند شرکت سوئیسی حضور دارند تا آخرین دستاوردهای خود در زمینه ماشین ابزار را وارد کشور کنند.
    وی با اشاره به ورود هیات های سوئیسی به کشور گفت: چندی پیش یک هیات تجاری شامل 30 شرکت نساجی در ایران حضور یافتند. همچنین 50 شرکت از اتاق بازرگانی ژنو نیز وارد کشور شده و از صنایع مختلف بازدید کردند.
    معین پور در پاسخ به این که رفت و آمد شرکت های سوئیسی نتایجی هم در برداشته است یا خیر؛ تصریح کرد: قطعا همین طور است.هفته گذشته دو شرکت سویسی دفاتر خود را در تهران افتتاح کردند.در زمینه ماشین آلات صنعتی هم شرکت های سوئیسی در کشور فعال اند مانند شرکت بولر که در زمینه ماشین آلات آرد، شکلات سازی و پاستا فعالیت می کند و کارخانجات بسیاری از ماشین آلات این شرکت  استفاده می کنند.
    دبیرکل اتاق بازرگانی ایران- سوئیس  در پاسخ به این که برگزاری نمایشگاه ها تا چه اندازه می تواند در رونق اقتصاد تاثیرگذار باشد؛ گفت: اولین قدم همکاری رابطه است. حضور شرکت های خارجی در نمایشگاه ها باعث آشنایی آن ها با محیط و تجار ایرانی می شود. در مرحله بعد با اقتصاد کشور آشنا شده و می توانند تصمیم بگیرند در ایران حضور داشته باشند یا خیر.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو