مدیران خودروعصر اعتبار

وزیر راه و شهرسازی:

روند ساخت مسکن در کشور شتاب می گیرد

عصر ساختمان- وزیر راه و شهرسازی گفت: به منظور تامین مسکن مورد نیاز اقشار متوسط و کم درآمد، روند ساخت مسکن در کشور شتاب می گیرد.

روند ساخت مسکن در کشور شتاب می گیرد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایرنا، محمد اسلامی روز پنجشنبه در دیدار با آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید افزود: رونق بخشیدن به روند تولید مسکن و روان سازی فرآیندهای آن را به عنوان سیاست راهبردی دنبال می کنیم و در این زمینه برای خود برنامه تعیین کردیم تا 500 هزار مسکن مهر باقی مانده را تکمیل و شرایط ساخت 400 هزار واحد جدید را برای کمک به تامین مسکن مورد نیاز مردم، فراهم کنیم.
    وی در بخش دیگری از سخنان خود با ابلاغ سلام رئیس جمهوری و هیات دولت، بیان کرد: مردم با شور و حضور باشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر انقلاب را بیمه کردند، در همین رابطه با دستور رئیس جمهوری، هیات دولت با احساس تکلیف اقدامات فوق العاده جدی و جهادی برای بهبود معیشت مردم را در دستور کار قرار دادند و امید است آثار این اقدامات در سال 98 و بعد از آن به طور ملموس برای مردم قابل مشاهده و تاثیر گذار باشد.
    وی ادامه داد: دولت همچنین به موضوع بازآفرینی شهری، اصلاح بافت های فرسوده و حاشیه نشینی نیز ورود جدی پیدا کرده و برنامه های اجرایی مشخصی را در این رابطه تدوین نموده که اعتبار آن هم با موافقت رهبر معظم انقلاب از محل های قانونی تامین شده است.
    وزیر راه و شهرسازی گفت: با اجرای طرح های مورد نظر در این زمینه، بافت های فرسوده در شهرهای کشور که شهر قم نیز به آن مبتلا است، بازسازی می شود.
    وی بیان کرد: امروز جلسه بازآفرینی شهری را در قم برگزار کردیم و اهتمام ویژه برای بازسازی بافت شهری این استان احساس شد که امید است با پشتیبانی مالی دولت این طرح که دارای مزایای بسیار اجتماعی و اقتصادی است در قم و سایر استان ها با جدیت دنبال شود.
    وی با اشاره به این که اصلاح وضعیت جاده ها جزو برنامه های فوری وزارت راه و شهرسازی است، ادامه داد: همچنین وزارت راه و شهرسازی اهتمام ویژه ای برای برطرف کردن نقاط حادثه خیز جاده ها دارد و به دنبال آن هستیم که با تحرکی متفاوت از قبل این موضوع را دنبال کنیم تا مردم در سفر بتوانند با آرامش خاطر از تسهیلات درنظر گرفته شده در جاده ها استفاده کنند.
    اسلامی گفت: البته مردم نیز باید در هنگام رانندگی نهایت دقت را داشته باشند تا آمار تلفات رانندگی کاهش یابد.
    وزیر راه و شهرسازی در سفر به شهر مقدس قم ضمن بازدید از چندین طرح عمرانی، با شماری از مراجع تقلید دیدار و گفت و گو می کند.
    محمد اسلامی همچنین صبح امروز در جلسه بازآفرینی شهری قم شرکت کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار