مدیران خودروعصر اعتبار

آغاز احداث ۸۰۰ واحد مسکن مددجویی روستایی و عشایری در لرستان

عصر ساختمان- مدیرکل کمیته امداد امام خمین(ره) لرستان گفت: عملیات احداث ۸۰۰ واحد مسکن مددجویی روستایی و عشایری در استان آغاز شده که ۱۵۰ واحد از آنها متعلق به شهرستان های سلسله و دلفان است.

آغاز احداث ۸۰۰ واحد مسکن مددجویی روستایی و عشایری در لرستان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، جاسم محمدی فارسانی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان سلسله در مسجد روستای تملیه که به منظور بررسی مشکلات این روستا تشکیل شد، اظهار داشت: با توجه به روند تحول فعالیت های کمیته امداد، یکی از برنامه ها این است که مددجویان روستاها را صاحب خانه کنیم و در این راستا فعالیت کمیته امداد بر روی ساخت مسکن برای ایتام متمرکز خواهد شد.
    وی با تاکید بر اینکه برای رفع محرومیت و فقر تمامی تلاش خود را به کار خواهیم بست، افزود: خوشبختانه امروز با عنایت ویژه دولت، هیچ پشت نوبتی برای برقراری مستمری، تامین جهیزیه و بیماری های صعب العلاج نداریم.
    فارسانی عنوان کرد: یکی از فعالیت هایی که کمیته امداد طی دوسال قبل انجام داده، ایجاد اداره مستقل در بخش هایی بوده که نیاز داشته اند که بخش فیروزآباد سلسله نیز جزو این بخش ها بود.
    وی خاطرنشان کرد: طی 6 ماه قبل مددجویانی که در این شرایط نامناسب اقتصادی با مشکل مواجه بوده اند و به واسطه دریافت تسهیلات اشتغالی از چرخه خارج شده اند مجددا تحت پوشش قرار داده ایم.

    ** ساخت زمین چمن روستایی در مناطق محروم استان در حال انجام است
    مدیرکل ورزش و جوانان لرستان نیز با اشاره به واگذاری زمین از سوی اداره آموزش و پرورش شهرستان برای ایجاد زمین چمن مصنوعی روستای تملیه، افزود: زیرسازی زمین چمن روستا در حال انجام است و این طرح جزو طرح هایی بوده که زیرسازی آن قبل از پایان سال باید به اتمام برسد و چمن آن نیز در سال جدید انجام خواهد شد.
    علی یاور عزیزپور با اشاره به حمام قدیمی روستا، عنوان کرد: اگر حق بهره برداری بلند مدت از این حمام به اداره ورزش و جوانان داده شود، فضای ورزشی برای تمرین و فعالیت های داخل سالن و رقابت های دونفره را در این فضا برای روستا فراهم می کنیم.

    ** شهرستان های سلسله و دلفان به فیبرنوری مجهز شدند
    مدیر مخابرات لرستان نیز در این جلسه با اشاره به اختصاص 350 میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد زیرساخت های ارتباطی در این شهرستان ها، افزود: در این راستا از محل این اعتبارات، شهرستان های سلسله و دلفان به فیبرنوری مجهز شدند.
    هومان محمودی با اشاره به اینکه به زودی مسیر هنام به سمت بروجرد نیز به فیبرنوری تجهیز می شود، عنوان کرد: مناطق نمونه گردشگری کهمان و هنام به جهت اهمیت به فیبرنوری مجهز شده اند و تجهیزات اینترنت پرسرعت این مناطق نیز نصب شده است و اکنون گردشگران و ساکنان منطقه هنام از اینترنت پرسرعت بهره مند هستند و قسمتی از منطقه کهمان نیز باقی مانده که به سرعت تکمیل خواهد شد.
    محمودی با اشاره به روستای تملیه خاطرنشان کرد: پوشش تلفن همراه در بخشی از این روستا ضعیف است که رفع این مشکل نیز در دستور کار قرار گرفته و به زودی برطرف خواهد شد.
    وی افزود: در سالهای قبل شهرهای الشتر و فیروزآباد فاقد اینترنت بودند اما اکنون هم الشتر و هم فیروزآباد دارای اینترنت تری جی و فورجی هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار