مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه وبویراحمد:

۴۰ هکتار زمین در کهگیلویه وبویراحمد جهت احداث مسکن مهر تأمین شد

عصر ساختمان:مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از تامین ۴۰ هکتار زمین در شهرهای استان جهت احداث مسکن مهر توسط این اداره کل خبر داد.

۴۰ هکتار زمین در کهگیلویه وبویراحمد جهت احداث مسکن مهر تأمین شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از تسنیم، ابراهیم فرزانه، معاونت مسکن شهری را یکی از حوزه‌های فعالیت بنیاد مسکن در استان دانست و اظهار داشت: وظیفه ما در این حوزه پیگیری و تامین زمین و تامین اعتبار جهت ساخت مسکن اقشار مختلف جامعه، خانه‌دار کردن اقشار مختلف جامعه با ساخت مسکن با کیفیت و مقاوم است.

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه وبویراحمد به عملکرد بنیاد مسکن استان در زمینه ساخت مسکن شهری و روستایی نیز اشاره کرد و گفت: تا پایان سال 94 احداث ساختمان پروژه 640 واحدی مسکن محرومین الهیه یاسوج، احداث ساختمان پروژه 108 واحدی گچساران، احداث ساختمان پروژه 12 واحدی راهنمایی یاسوج، احداث ساختمان پروژه 40 واحدی دهدشت و احداث ساختمان پروژه 200 واحدی مسکن محرومین سفر ریاست جمهوری در استان و بسیاری از پروژه‌های دیگر توسط بنیاد مسکن استان اجرایی شده است.

    وی با بیان اینکه بنیاد مسکن در پروژه مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزارنفر جمعیت استان نیز فعالیت داشته است، عنوان کرد: تا پایان سال 94، در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت استان، 6 هزار و 672 نفر برای این پروژه در استان ثبت نام کردند.

    فرزانه افزود: 6 هزار و 169 نفر از آنها به بانک‌های عامل جهت اخذ تسهیلات معرفی و بانک‌ها نیز با 5 هزار و 760 واحد انعقاد قرارداد کردند.

    وی با بیان اینکه تا پایان سال ساخت 5 هزار و 552 واحد به اتمام رسیده است و 4 هزار و 732 واحد فروش اقساطی شده است، بیان کرد: 40 هکتار زمین در شهرهای سی‌سخت، چرام و لیکک جهت احداث مسکن مهر 99 ساله توسط بنیاد مسکن تامین شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی