مدیران خودروعصر اعتبار

ابهام در افتتاح ۱۱ هزار مسکن مهر پردیس

عصر ساختمان- در حالی مدیران شرکت عمران شهرهای جدید برای افتتاح حدود ۱۱ هزار مسکن مهر پردیس در دهه فجر امسال برنامه‌ریزی کرده‌اند که شواهد و قرائن حکایت از این دارد اتفاق دو سال پیش افتتاح و عدم تحویل ۲۰۰۰ مسکن مهر این شهر یک بار دیگر در بهمن‌ تکرار می‌شود.

ابهام در افتتاح ۱۱ هزار مسکن مهر پردیس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، بهمن دو سال پیش در زمان مدیریت مهدی هدایت در شرکت عمران پردیس 2000 واحد مسکن مهر فاز 3 طی مراسمی با حضور نریمان معاون وزیر راه و شهرسازی و ولی‌پور عضو هیئت مدیره (مدیرعامل بعدی شرکت عمران پردیس) افتتاح شد.

    همان روزها شماری از متقاضیان مسکن مهر در مراجعه برای تحویل واحدهای خود انگشت به دهان ماندند چون مسئولان عمران پردیس زمان واگذاری واحدها را خرداد 93 اعلام کرده بودند.

    مشابه همین رویداد البته با یک سری تفاوت جزئی در شهریور امسال برای واحدهای مسکن مهر پردیس روی داد. نکته قابل توجه در این ماجرا سرکار نرفتن متقاضیان مسکن مهر بود. بر اساس اعلام مدیران شرکت عمران شهرهای جدید برای افتتاح 11 هزار واحد مسکن مهر پردیس در هفته دولت امسال برنامه‌ریزی شده بود.

    این در حالی بود که با وجود انتشار اخبار متعدد در این زمینه اما با نزدیک شدن به موعد مقرر (2 شهریور) از تب و تاب‌های اولیه به شدت کاشته شد تا جایی که هیچ خبری در خصوص افتتاح مسکن مهر پردیس به گوش نرسید. در این بین زمزمه‌هایی در خصوص آماده نبودن 11 هزار واحد مسکن مهر به گوش رسید و سرانجام مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران آب پاکی را روی دست متقاضیان مسکن مهر ریخت.

    فریبرز واحدی هشتم شهریور امسال با بیان این‌که برنامه شهر پردیس 89 هزار و 456 واحد مسکن مهر است به تسنیم گفته بود: از این تعداد تاکنون 11 هزار و 795 واحد تحویل شده و قرار بود در هفته دولت امسال 11 هزار واحد دیگر نیز افتتاح شود اما به دلیل اینکه انشعابات آب برق و گاز نداشتند این افتتاح لغو شد.

    یک ماه پس از این اظهارات بود که مدیرعامل شرکت عمران پردیس با بیان این‌که حدود 80 بیل مکانیکی و پیکور در فاز 11 پردیس در حال محوطه‌سازی و آماده‌سازی واحدهای مسکن مهر هستند، اظهار کرد: مسکن مهر پردیس با مسکن مهر پرند و جاهای دیگر تفاوت دارد، پروژه‌های پردیس روی کوه ساخته شده، اما پرند که همه جای آن صاف و روی فلت است و می‌توان فقط با یک فونداسیون ساختمانی را ساخت را نمی‌توان با پروژه‌های مسکن مهر پردیس در فاز 5، 9، 8 و 11 که در دامنه کوه هستند، مقایسه کرد.

    حسین رجب‌صلاحی با بیان این‌که تنها فاز 3 مقداری وضع بهتری نسبت به سایر فازها دارد، تصریح کرد:‌ اگر تا دو ماه دیگر پروژه‌های فاز 11 (11 هزار واحد) را جمع نکنیم به فصل سرما می‌خوریم و نمی‌توانیم هیچ کاری انجام دهیم.

    مدیرعامل شرکت عمران پردیس با بیان این‌که در حال اجرای زیرساخت‌های آب و برق واحدهای تکمیل شده فاز 11 هستیم، افزود: افتتاح 11 هزار واحد مسکن را در دهه فجر امسال انجام می‌دهیم، البته اگر زون یک را هم ــ به بهمن ــ برسانیم، رقم افتتاح‌ها بیشتر می‌شود.

    رجب‌صلاحی تاکید کرد:‌ علاوه بر این 10 هزار واحد دیگر در فاز 8 و سایر فازها را برای دهه فجر آماده افتتاح خواهیم کرد.

    به گزارش تسنیم گرچه حدود دو ماه تا دهه فجر باقیمانده است اما شواهد و قرائن حاکی از آن است که 11 هزار واحد مسکن مهر به افتتاح 12 بهمن امسال نمی‌رسند. البته در حالت خوشبینانه شاید این واحدها به افتتاح بهمن‌ماه برسند اما خیلی دور از انتظار نخواهد بود که سرنوشت واحدهای افتتاح شده بهمن دو سال پیش در انتظار 11 هزار واحد مد نظر مدیرعامل کنونی شرکت عمران پردیس باشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر ساختمان ( https://telegram.me/asresakhteman ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار