مدیران خودروعصر اعتبار

بررسی نهاد تنظیم گر بخش انرژی در سومین نشست همایش سالانه اقتصاد مقاومتی

عصر ساختمان- سومین نشست از سلسله نشست های پنجمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی، با موضوع «بررسی مقدمات و الزامات ایجاد نهاد تنظیم‌‏گر بخش انرژی در ایران » به میزبانی مرکز همکاری‏‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری در تاریخ ۱۵ بهمن برگزار می شود.

بررسی نهاد تنظیم گر بخش انرژی در سومین نشست همایش سالانه اقتصاد مقاومتی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، در ادامه برگزاری چهار همایش سالانه اقتصاد مقاومتی، پنجمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی با عنوان «انرژی؛ پیشران اقتصاد ایران» بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

    این همایش سالانه که معتبرترین رویداد اقتصاد مقاومتی در کشور است، توسط شبکه تحلیلگران اقتصاد مقاومتی با همکاری دیگر نهادها از جمله مجلس و دولت برگزار می شود. دبیرخانه این همایش نیز در مرکز سیاست پژوهی اقتصاد مقاومتی قرار دارد.

    همایش سالانه اقتصاد مقاومتی هر ساله در بهمن ماه و در ایام مقارن با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و تصویب سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی برگزار می شود و طی آن، زمینه برای رصد و پایش اقتصاد مقاومتی در کشور، تقویت پایه های علمی و پژوهشی اقتصاد مقاومتی و ارائه پیشنهادهای عملیاتی برای تحقق اقتصاد مقاومتی با حضور همه فعالان این حوزه فراهم می گردد.

    *پنج محور پنجمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی

    رویکرد این همایش ها سیاست پژوهی و عملیات پژوهی است و هر سال یک موضوع محوری را مدنظر قرار می دهد تا راهکارهای لازم در آن حوزه را با رویکرد مقاوم سازی اقتصاد طرح و بررسی نماید. در سال جاری موضوع انرژی به عنوان موضوع محوری این همایش قرار گرفته و برای بررسی آن 5 محور در نظر گرفته شده است.

    ساختار اداره بخش انرژی، انرژی و روابط خارجی، اقتصاد برق، زنجیره تامین صنعت انرژی و زنجیره ارزش نفت و گاز، 5 محور مذکور است.

    این همایش در روز 29 بهمن ماه سال 1397 مقارن با سالروز ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی برگزار می شود؛ پیش از برگزاری همایش نیز نشست هایی در هر یک از محورها جهت تدقیق مباحث تشکیل می شود.

    *سومین نشست از پنجمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی با موضوع «نهاد تنظیم گر بخش انرژی»

    سومین نشست از این همایش پیش از روز برگزاری، به محور ساختار اداره بخش انرژی و موضوع «بررسی مقدمات و الزامات ایجاد نهاد تنظیم‏‌گر بخش انرژی در ایران» می پردازد. میزبان این پیش نشست مرکز همکاری‏های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری است. در این نشست، مهندس سیفی مدیر سابق شرکت بهینه سازی مصرف سوخت و عضو کمیته علمی همایش سالانه اقتصاد مقاومتی، مهندس مهر آزما مشاو مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، دکتر فتحی معاون اقتصادی و توسعه رقابت مرکز ملی رقابت و دکتر عظیم زاده کارشناس ارشد اقتصاد انرژی به عنوان اعضای اصلی نشست به همراه جمعی از صاحب نظران حوزه انرژی حضور دارند. حضور در این نشست که در تاریخ دوشنبه 15 بهمن ماه 1397 ساعت 8.30 تا 11 برگزار می شود، برای کارشناسان و پژوهشگران و عموم علاقه مندان این حوزه با هماهنگی امکانپذیر است.

    پوستر برگزاری این نشست در زیر قابل رویت است:

    گفتنی است مرکز سیاست پژوهی اقتصاد مقاومتی به عنوان دبیرخانه پنجمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی، از طریق سایت conf.pmecenter.ir و شماره تماس 77240588-021 پاسخگوی متقاضیان برای شرکت در این نشست و پنجمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار