مدیران خودروعصر اعتبار

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی:

۴۵۰۰ واحد مسکن مهر پردیس هفته آینده افتتاح می‌شود

عصر ساختمان- قائم مقام وزیر راه و شهرسازی از افتتاح ۴۵۰۰ واحد مسکن مهر پردیس در فاز ۱۱ (کوزو) با تمام امکانات خبر داد و گفت: مدیران شهرهای جدید باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا با بسیج همه امکانات، پروژه‌های بلامعارض طرح مهر هرچه سریعتر افتتاح شود.

۴۵۰۰ واحد مسکن مهر پردیس هفته آینده افتتاح می‌شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از تسنیم، احمد اصغری مهرآبادی با تاکید بر این‌که مسکن مهر شهرهای جدید باید هر چه زودتر به اتمام برسد، اظهار کرد: امروز از واحدهای مسکن مهر شهر پردیس بازدید کردم و هفته آینده 4500 واحد از این طرح واقع در فاز 11 (کوزو) افتتاح می‌شود.

    وی با بیان این‌که هیچگونه مشکلی برای این افتتاح نداریم،‌ تصریح کرد: برای این واحدها سه باب مدرسه ساخته و آماده شده است،‌ علاوه بر این‌ ساختمان کلانتری و مسجد آماده بوده و 4 مجتمع تجاری نیز همزمان به بهره‌برداری می‌رسد.

    وی بیان کرد: اعلام کرده‌ایم مدیران شهرهای جدید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده تا پروژه‌های بلامعارض را افتتاح کنند، باید کار را جمع کنند و تمام امکانات برای این کار باید بسیج شود.

    وی با بیان این‌که طی دو سال  و نیم اخیر 700 هزار واحد مسکن مهر تکمیل و تحویل متقاضیان شده است، افزود: این یک عدد چشمگیری است و سال گذشته (94) حدود 294 واحد افتتاح شد که نسبت به سال 93 رشد داشته است.

    قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با اشاره به برگزاری جلسه با نماینده وزارت تعاون، ادارات راه و شهرسازی، مدیران بانک مسکن، مدیران شهرهای جدید جدید و ... برای بررسی مشکلات استانی پروژه‌های مسکن مهر، گفت: از همه استان‌ها خواسته‌ایم برنامه اتمام پروژه‌های مذکور را تا پایان سال ارائه دهند تا مشکلات احتمالی را حل کنیم.

    مهرآبادی با بیان این‌که تاکنون 16 استان و 4 شهر جدید سهند، فولادشهر، مجلسی و بهارستان هفته گفذته تمام شد، افزود:‌شنبه هفته آینده برای شهرهای جدید استان تهران جلسه داریم و هفته آینده جمع‌بندی نهایی برای در خصوص واحدهای باقیمانده و شناسایی مشکلات طرح مهر مشخص می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو