مدیران خودروعصر اعتبار

استاندار زنجان:

تشکیل کمیته تخصصی شهرسازی و معماری در سلطانیه ضروری است

عصر ساختمان- استاندار زنجان گفت: با توجه به اهمیت مجموعه تاریخی شهر سلطانیه تشکیل کمیته تخصصی شهرسازی و معماری این شهرستان یکی از کارهای ضروری در استان است.

تشکیل کمیته تخصصی شهرسازی و معماری در سلطانیه ضروری است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایرنا، جمشید انصاری افزود: شرایط سخت ساخت و ساز به لحاظ قانون های موجود برای حفظ آثار باستانی روند توسعه این شهرستان را با مشکلاتی مواجه کرده است.

    وی به برخی مشکلات موجود در این شهر اشاره کرد و گفت: وجود زمین های وقفی زیاد و بی سامانی در توسعه شهری از دیگر مانع های پیش روی رشد و پیشرفت سلطانیه است.
    استاندار زنجان با بیان اینکه آمار، جمعیت شهر سلطانیه را نزدیک به هشت هزار نفر نشان می دهد گفت: در مقطعی جمعیت 10هزار نفری را نیز در این شهر شاهد بودیم و این وضعیت نشان دهنده وجود برخی مشکلات اساسی در جذب مردم برای سکونت در این شهر است.
    انصاری با اشاره به وظایف مندرج در آیین نامه جدید کمیته تخصصی شهرسازی و معماری شهر سلطانیه، اظهار داشت: از وظیفه های مهم این کمیته، صیانت از حقوق مردم در برابر برخی محدودیت های وضع شده در ساخت و ساز است و باید به این سمت حرکت کند تا حقی از کسی ضایع نشود.
    وی با بیان اینکه می توان پرداخت کمک هزینه به مردم را از طریق شهرداری با تامین اعتبار از طریق استانداری انجام داد افزود: یکی از کارهایی که این کمیته می تواند ساز و کاری برای آن بیندیشد این است که برای یک دست کردن نمای ساختمان ها و بناهای موجود در شهر کمک هزینه پرداخت کند تا جبران برخی محدودیت ها در این زمینه باشد.
    استاندار زنجان با اشاره به برنامه های راهبردی در حوزه های صنعت و معدن، آب و کشاورزی، مدیریت شهری، فرهنگی، اجتماعی، خدمات و گردشگری برای استان در دو سال گذشته، اظهار کرد: دستگاه های اجرایی برای تهیه اسناد توسعه استان در قالب برنامه جامع توسعه ششم باید مبنا را برنامه های راهبردی تصویب شده در این حوزه ها قرار دهند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار