مدیران خودروعصر اعتبار

سرپرست مرکز مطالعات سازمان شهرداری ها خبر داد

برگزاری دوره‌های آموزشی بازآفرینی شهری ویژه شهرداری‌ها

عصر ساختمان- سرپرست مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از برگزاری دوره های آموزشی تخصصی بازآفرینی شهری برای شهرداری ها با همکاری شرکت بازآفرینی شهری ایران ( زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی) خبر داد.

برگزاری دوره‌های آموزشی بازآفرینی شهری ویژه شهرداری‌ها
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، مجید عبدالهی با بیان مطلب فوق گفت: این دوره ها در راستای همکاری‌های بین سازمانی مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی با شرکت بازآفرینی شهری ایران در حوزه مدیریت شهری و به منظور تعمیم مباحث مربوط به بازآفرینی شهری برگزار می شود.

    سرپرست مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور  اضافه کرد: به‌این‌منظور دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدتِ یک‌روزه برای شهرداران، معاونین مرتبط و مدیران عامل سازمان‌های عمران و بازآفرینی شهری شهرداری‌های کشور تعریف شده است.

    عبدالهی افزود: پشتیبانی اجرایی برگزاری این دوره‌ها توسط مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی و با همکاری دفاتر امور شهری و شوراهای استانداری‌ها صورت می‌گیرد و پشتیبانی علمی بر عهده شرکت بازآفرینی شهری کشور می باشد.

    وی افزود: این دوره‌ها به‌صورت پنج دوره‌ یک‌روزه با تناوب زمانی مشخص در استان‌ها برگزار می‌شود و عناوین این دوره‌های آموزشی عبارتند از: «آشنایی با برنامه ملی بازآفرینی شهری پایدار»، «بازآفرینی شهری پایدار در بافت های ناکارآمد شهری»، «برنامه جامع اقدام مشترک در بازآفرینی شهری پایدار»، «نقش و جایگاه تاب آوری شهری در بازآفرینی شهری پایدار»، «روش های تامین مالی برای بازآفرینی شهری پایدار» و «چگونگی جلب مشارکت مردمی در بازآفرینی شهری پایدار».

    سرپرست مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور  در پایان گفت: تاکنون مرحله اول دوره‌ها‌ی مذکور در استان‌های البرز و تهران برگزار شده و تا پایان سال نیز در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، اردبیل، ایلام، لرستان، خراسان جنوبی، قم، گلستان، زنجان و قزوین اجرا خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو