مدیران خودروعصر اعتبار

معاون وزیر راه و شهرسازی:

تمام پروژه‌های مسکن مهر سال ۹۸ به پایان می رسد

عصر ساختمان- معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: سال ۹۸ تمام پروژه‌های مسکن مهر که مشکل حقوقی ندارند به پایان خواهند رسید.

تمام پروژه‌های مسکن مهر سال ۹۸ به پایان می رسد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از مهر، علی نبیان عصر شنبه در نشست با مسئولان شهرستان رفسنجان در محل فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: آسایش و امنیت موجود در کشور از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است و شاید کمبودها و نواقصی در این جامعه دیده شود اما مصمم تر از قبل برای رفع معضلات، مشکلات و کاهش دغدغه های مردم گام بر می داریم تا شاهد اتفاقاتی خوب برای مردم ولایی کشورمان باشیم.

    وی بیان کرد: در هر زمان نیازمند مردم بودیم در صحنه حاضر شدند و و از آرمانهای انقلاب دفاع می کنند و این مسئله وظیفه ما مسئولان را سنگین‌تر می‌کند.

    مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن یکی از معضلات در کشور را بحث مسکن مهر عنوان کرد و افزود: در سه استان در کشور جشن اتمام مساکن مهر را داشتیم و در چهارمین استان نیز تا قبل از نوروز رقم خواهد خورد.

    وی ادامه داد: برخی مناطق خوب است و در برخی مناطق نیاز به اقدام دارد که ساخت مسکن مهر به طور ویژه در دستور کار دولت قرار دارد و 400 هزار واحد طی دو سال آینده احداث خواهد شد.

    معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه از امروز ساخت مسکن مهر در کشور با کلنگ زنی پروژه 48 واحدی در رفسنجان آغاز شد، یادآور شد: سال 98 تمام پروژه‌های مسکن مهر که مشکل حقوقی ندارند به پایان خواهند رسید.

    نبیان تصریح کرد: برای تعیین تکلیف 100 هکتار از زمین های دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان هم مستنداتشان را به ما ارسال کنند تا تصمیم گیری شود.

    مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن تصریح کرد: در رفسنجان بیش از هفت هزار و 600  نفر نیاز به زمین برای ساخت مسکن دارند که برای این افراد نیز هم راستای اقدام ملی ساخت 400 هزار واحد مسکونی که در یک ماه پیش توسط رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی ابلاغ شده اقدام ملی صورت گیرد تا مردم بر اساس تعهدات به نتیجه مطلوب برسند.

    نبیان در خصوص زمین برای فرزندان شهدای رفسنجان نیز بیان کرد: این افراد چشم و چراغ این کشور هستند و خدمت به این قشر در زبان نباید بسنده کرد و زیبایی این کلام را عملی و اجرایی کنیم لذا این مورد پی گیری خواهد شد.

    معاون وزیر راه با بیان اینکه ما مکلفیم دغدغه مردم را به حداقل برسانیم، تصریح کرد: یکی دیگر از دغدغه های مردم رفسنجان پلاک 2094 است که در دهه فجر این نوید را به مردم می دهیم که اسناد این اراضی با پلاک 2094 که قدیمی هستند اصلاح خواهد شد و طراوت این اتفاق مهم در دهه فجر امسال رقم می خورد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو