مدیران خودروعصر اعتبار

پروژه‌های مسکن مهر تعیین تکلیف می‌شود

عصر ساختمان:قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با اشاره به برگزاری جلسات استانی بررسی عملکرد پروژه‌های مسکن مهر، گفت: در این جلسات وضعیت پروژه‌هایی که کمتر از ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند، مشخص می‌شود.

پروژه‌های مسکن مهر تعیین تکلیف می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از مهر، احمد اصغری مهرآبادی از آغاز برگزاری جلسات با مدیران استانی و بررسی عملکرد پروژه‌های مسکن مهر در سطح کشور خبر داد و گفت: این جلسات به صورت منظم و با حضور مدیران ادارت راه و شهرسازی، بنیادمسکن و انقلاب اسلامی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بانک مسکن استان، شرکت عمران شهرهای جدید و سازمان ملی و زمین و مسکن برگزار می‌ِشود و به بررسی اقدامات انجام شده ادارات در سال 94 و ارائه برنامه سال 95 در این حوزه اختصاص دارد.

    مهرآبادی در ادامه تاکید کرد: مهمترین هدف برگزاری این جلسات اطلاع یافتن از برنامه‌ها و بررسی اقدامات انجام شده در سال گذشته و شناسایی مشکلات در این حوزه بوده که سعی داریم با توجه به سیاست کنونی دولت یازدهم و همچنین با هم‌اندیشی‌های لازم هرچه سریعتر موانع باقی مانده را رفع و پرونده مسکن مهر کل کشور را تا پایان سال 95 ببندیم.

    قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر همچنین ادامه داد: تعیین‌تکلیف پروژه‌هایی که زیر 10 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در مراحل ابتدایی هستند، یکی از مهمترین سیاست‌های ما در این جلسات است که باهدف اتمام هرچه سریعتر پروژه‌ها در سطح کشور اتخاذ شده است.

    این مقام مسئول با بیان اینکه تاکنون سه روز از آغاز برگزاری این جلسات گذشته است، گفت: درحال حاضر عملکرد استان‌های یزد، قزوین، سمنان، قم، زنجان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، گلستان، آذربایجان شرقی، اردبیل، کرمانشاه و همدان در این جلسه مورد بررسی قرار گرفته و سایر استان‌ها نیز به تفکیک و طی جلساتی منظم در روزهای آتی برگزار می‌شوند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی