مدیران خودروعصر اعتبار

در جلسه مشترک مطرح شد

تعامل وزارت راه و شهرسازی و شهرداری تهران در زمینه مرکز عملیات اضطراری

عصر ساختمان- وزارت راه و شهرسازی و شهرداری تهران برای اتصال مراکز عملیات اضطراری و سامانه فرماندهی سانحه و تعامل در زمینه خدمات سرویس‌دهی اعلام آمادگی کردند.

تعامل وزارت راه و شهرسازی و شهرداری تهران در زمینه مرکز عملیات اضطراری
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از وزارت راه و شهرسازی، نشست مشترک مدیران و کارشناسان «مرکز تدوین مقررات، ایمنی حمل‌ونقل، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت راه و شهرسازی» و «سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران» در راستای هم‌اندیشی و الگوبرداری از مرکز عملیات اضطراری (EOC) و سامانه فرماندهی سانحه (ICS) شهرداری تهران به میزبانی شهرداری تهران برگزار شد.

    در این نشست صمیم مرادی روزبهانی معاون آمادگی، مقابله و پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران و سارا امتحان رییس مرکز تدوین مقررات، ایمنی حمل‌ونقل، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت راه و شهرسازی ضمن تشریح فعالیت‌های دستگاه‌های متبوع، آمادگی دو دستگاه‌ها برای اتصال مراکز و خدمات سرویس‌دهی را اعلام کردند.

    روزبهانی هدف از تشکیل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران را ایجاد هماهنگی، توسعه همکاری و وحدت فرماندهی عنوان کرد و افزود: در قالب سه بخش مرکز فرماندهی مدیریت بحران، سالن مدیران اجرایی و سالن محل استقرار کارگروه‌های تخصصی، تمامی ابزارهای لازم برای دریافت و ارسال اطلاعات به منظور تصمیم‌گیری در آن پیش‌بینی شده است.

    در پایان این نشست سارا امتحان رئیس مرکز تدوین مقررات، ایمنی حمل‌ونقل، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت راه و شهرسازی و بیژن یاور مشاور ستاد مدیریت بحران به همراه معاونان و کارشناسان مرکز یادشده حضور داشتند. مدیران و کارشناسان مرکز تدوین مقررات، ایمنی حمل‌ونقل، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و ستاد مدیریت بحران وزارت راه و شهرسازی از مرکز EOC  و ICS سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران بازدید کردند.

    گفتنی است، شهرام آدم نژاد معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی و جانشین رییس ستاد مدیریت بحران این وزارتخانه  در اولین جلسه این ستاد که با حضور روسا، مدیران عامل و نمایندگان سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی در ساختمان دادمان برگزار شد از طراحی مرکز عملیات اضطراری ((EOC در وزارت راه و شهرسازی خبر داد و گفت: این مرکز به احتمال زیاد در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی مستقر خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار