مدیران خودروعصر اعتبار

معاون امداد آستان قدس رضوی خبر داد:

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به زلزله‌زدگان از سوی آستان قدس

عصر ساختمان- معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی از پرداخت یک میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی بدون بهره به زلزله‌زدگان از سوی آستان قدس رضوی خبر داد.

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به زلزله‌زدگان از سوی آستان قدس
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از مهر، حسن ناصری ظهر امروز در آئین مهرورزی تکریم و حمایت از 200 خانواده زلزله زده و 600 زوج نوعروس استان کرمانشاه اظهار داشت: 2300 نفر کرمانشاهی در طرح خادمیاری آستان قدس رضوی در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 1100 نفر فعال و بالغ بر 500 نفر تا کنون ملبس به لباس خادمیاری شدند.

    وی از فعالیت کانون های اطعام محرومان، اردویی، سلامت و درمان، اشتغال و کارآفرینی و خادمیاران خبر داد و افزود: خادمیاران در سطح استان در این راستا به فعالیت های مختلف مشغول هستند.

    معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی بیان کرد: در کانون سلامت و درمان با 32 پزشک و 70 پرستار و پزشک یار تا کنون 18 بار جهت مداوا به مناطق زلزله زده اعزام داشتند و به بیش از 800 بیمار خدمات درمانی ارائه دادند.

    وی گفت: در کانون اشتغال و کارآفرینی یک میلیارد تومان تسهیلات و 62 طرح برای مناطق زلزله زده و مناطق هدف با تسهیلات 30 میلیون تومان و بهره صفر درصد داریم.

    ناصری با اشاره به اینکه تا کنون 9000 زیارت اولی به مشهد مقدس اعزام شده اند، گفت: ارسال 370 دستگاه خودرو از لوازم مورد نیاز زلزله زده ها و توزیع 7000 بسته لوازم تحریر بین دانش آموزان و تقسیم 3 مرحله عقیقه بین آسیب دیدگان زلزله از دیگر اقدامات آستان قدس رضوی طی این مدت است.

    وی یادآور شد: همچنین آستان قدس رضوی در جهت محرومیت زدایی اقدام به استقرار کارگاه بتن ریزی در منطقه زلزله زده سرپل ذهاب کرده است تا با قیمت مناسب بتن را در اختیار آنها قرار دهد.

    معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی تصریح کرد: حدود 200 خانه مددجوی کمیته امداد که توسط سپاه تکمیل شده از طریق آستان قدس رضوی به هر خانواده 2 میلیون کمک بلاعوض داده شده است.

    وی گفت: در راستای تشویق و ترغیب جوانان به امر ازدواج به 30 زوج جوان 2 میلیون کمک بلاعوض جهت خرید کالای ایرانی اهدا شده است. که در این مراسم به 15 زوج این مبلغ اهدا شد.

    ناصری از پرداخت تسهیلات 5 میلیون تومانی بی بهره توسط آستان قدس از اول بهمن ماه به 600 نوعروس خبر داد و بیان داشت: تا کنون 120 زوج این تسهیلات را دریافت کرده اند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو