مدیران خودروعصر اعتبار

تصویب سه ماده دیگر از برنامه پنج ساله سوم شهر تهران

عصر ساختمان- اعضای شورای اسلامی شهر تهران در نوبت عصر جلسه امروز سه ماده دیگر از برنامه پنج ساله سوم شهر تهران را به تصویب رساندند.

تصویب سه ماده دیگر از برنامه پنج ساله سوم شهر تهران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در نوبت عصر جلسه فوق‌العاده امروز سه شنبه شورای اسلامی شهر تهران که به بررسی برنامه پنج ساله سوم شهر تهران اختصاص پیدا کرده بود ماده 54 این برنامه را که شهرداری تهران را موظف کرده است به منطور مدیریت عرضه و تقاضای سفر و ساماندهی حمل و نقل بار و مسافر اقدام کند مورد بحث و بررسی قرار دادند و نهایتا با 16 رأی موافق این ماده به تصویب رسید.

    در ادامه جلسه، اعضای شورای اسلامی شهر تهران ماده 55 برنامه پنج ساله سوم شهر تهران را نیز که در آن شهرداری تهران موظف شده است با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ برنامه اجرایی ساماندهی موتورسیکلت‌های شهر را با هدف کاهش آلودگی و انتظام بخشی اجرا کند، مورد بحث و بررسی قرار دادند و نهایتا این ماده را با 16 رای موافق به تصویب رساندند.

    در ادامه، ماده 56 این برنامه نیز توسط اعضای شورای اسلامی شهر تهران مورد بحث و بررسی قرار گرفت که در این ماده شهرداری تهران موظف است به منظور توسعه و ارتقای سامانه‌ها و زیرساخت‌های هوشمند حمل و نقل اقداماتی را از جمله توسعه زیرساخت‌ها و سامانه‌های هوشمند، مدیریت کنترل، تجمیع و بازیابی داده‌های ترافیکی و توسعه زیرساخت سیستم‌های هوشمند در جهت ارتقاء توسعه و بهبود کیفیت و عملکرد سامانه‌ها به لحاظ کمی و کیفی و مدیریت و یکپارچه سازی اطلاعات ترافیکی جهت ارتقای بهره وری سامانه‌های حمل و نقل ریلی انجام دهد. در این ماده اعضای شورای اسلامی شهر تهران عنوان پارکومتر را به ایست سنج تبدیل کردند و نهایتا با 16 رای موافق این ماده را به تصویب رساند.

     اعضای شورای اسلامی شهر تهران ماده 57 این برنامه را در ادامه این جلسه مورد بحث و بررسی قرار دادند و نهایتا تبصره 1 بند 6 این ماده را که عنوان می‌کرد 50 درصد منابع حاصل از عوارض تردد خودروها در مناطق مرکزی شهر پس از کسر عوارض حمل و نقل ریلی به اهداف بندهای 3 تا 6 این ماده در موضوع ارائه کمک‌های فنی و اعتباری اختصاص دهد با تغییر عنوانی به تصویب رساندند. رای گیری برای تصویب کلیت این ماده با توجه به اتمام جلسه عصر امروز شورا به جلسه فردا صبح موکول شد.

     شورای اسلامی شهر تهران فردا در دو نوبت صبح و عصر مابقی مواد برنامه پنج ساله سوم شهر تهران را مورد بررسی قرار می‌دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو