مدیران خودروعصر اعتبار

عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸ مجلس خبر داد:

اختصاص هزار میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس

عصر ساختمان- عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸ مجلس از اختصاص هزار میلیارد تومان برای احداث، تکمیل و تجهیز فضاهای آموزشی، پرورشی و ورزشی وزارت آموزش و پرورش خبر داد.

اختصاص هزار میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از خبرگزاری خانه ملت،  قاسم احمدی لاشکی با اشاره به نشست امروز کمیسیون تلفیق بودجه 98 گفت: 760 واحد ورزشی در مدارس مختلف ایران و بیش از ششصد واحد در حوزه پرورشی داشتیم که نیمه کاره رها شده بودند و بخشی از مدارس کشور نیز به دلیل نداشتن امکانات استاندارد گرمایشی که دانش‌آموزان را در شرایط خطر و ناایمن قرار می‌داد، باعث شد کمیسیون آموزش در ذیل تبصره 5 یک الحاقی را به کمیسیون تلفیق ارسال کند.

    نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز در کمیسیون تلفیق این موضوع مطرح شد و به لطف خدا و همراهی اعضای کمیسیون تلفیق با 100درصد آرا و بدون حتی یک رای منفی، مصوبه رای آورد و این نشان می‌دهد که نمایندگان مجلس شورای اسلامی دغدغه فرزندان این آب و خاک را دارند و نگران آینده آنها هستند.
    از  44هزار میلیارد تومان اوراقی که برای سال 1398منتشر می‌شود 1000میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اختصاص یافت

    نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اضافه کرد: از  44هزار میلیارد تومان اوراقی که برای سال 1398منتشر می‌شود 1000میلیارد تومان آن برای این منظور ( احداث، تکمیل و تجهیز فضاهای آموزشی، پرورشی و ورزشی وزارت آموزش و پرورش سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور) تصویب شد.

    افزایش 1000میلیارد بودجه به آموزش و پرورش گره بزرگی از کار را باز می‌کند

    وی افزود: برای آموزش و پرورش هزار میلیارد رقم بزرگی است چراکه کل بودجه در سال 98، 44هزار میلیارد تومان است و از این رقم بیش از98درصد آن حقوق و مزایا است، بنابراین زمانی که این میزان بودجه به بخش نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور آموزش و پرورش اضافه می‌شود می‌تواند گره بزرگی از کار را باز کند.

    عضو کمیسیون تلفیق بودجه 98 مجلس در پاسخ به این سوال که آیا این اعتبار اولویت منطقه‌ای دارد یا خیر گفت: اولویت تخصیص این اعتبار با پروژه‌های نیمه‌تمام است؛ در صورت مازاد بودن اعتبار به پروژه‌های جدید در برخی نقاط محروم که اعتبار ندارند تعلق می‌گیرد؛ 136 هزار کلاس درس ناایمن در کشور داشتیم که با اینکار وزارت آموزش و پرورش می‌تواند قسمت عمده مشکلات آن را حل کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار