مدیران خودروعصر اعتبار

افتتاح مترو مهرآباد تردد مسافران را به این فرودگاه تسهیل می کند

عصر ساختمان- مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور گفت: با افتتاح ایستگاه های مترو فرودگاه مهرآباد علاوه بر کاهش ترافیک در این منطقه، تردد مسافران نیز به این فرودگاه تسهیل می شود.

افتتاح مترو مهرآباد تردد مسافران را به این فرودگاه تسهیل می کند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، رحمت الله مه آبادی امروز(سه شنبه) در گفت وگو با خبرنگاران افزود: مسئولان مترو قول داده بودند مترو مهرآباد شهریورماه امسال به بهره برداری برسد، اما ما در جریان تاخیر افتتاح آن نیستیم.
    وی با بیان اینکه عملیات تکمیل تونل های مترو مهرآباد به پایان رسیده و با تجهیز ایستگاه ها ریل گذاری نیز در آن انجام شده است، گفت: امیدواریم با تلاش مسئولان شرکت مترو تهران در آینده نزدیک شاهد افتتاح ایستگاه های مقابل ترمینال های چهار، 2، یک و ایستگاه هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در منطقه فرودگاه مهرآباد باشیم.
    مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور تاکید کرد: در صورتی که تنها ایستگاه مترو ترمینال شماره یک فرودگاه مهرآباد به بهره برداری برسد، مسافران این فرودگاه با اطمینان خاطر بیشتری به پروازهای خود می رسند و ترافیک نیز در این منطقه به طور چشمگیری کاهش می یابد.
    به گزارش ایرنا، پیشتر هابیل درویشی مدیرعامل شرکت مترو تهران در تیرماه امسال اعلام کرده بود مترو اختصاصی فرودگاه مهرآباد به طول 2 کیلومتر که از خط چهار منشعب می شود با 400 میلیارد تومان هزینه احداث و در اواخر شهریورماه امسال به بهره برداری می رسد.
    وی با بیان آنکه سه ایستگاه مترو در محوطه مهرآباد و نزدیک ترمینال های این فرودگاه تردد مسافران را از تهران به مهرآباد بیش از پیش تسهیل خواهد کرد، گفت: یک ایستگاه در جاده مخصوص کرج و 2 ایستگاه بین ترمینال های مسافری یک و 2، چهار و 6 راه اندازی می شود تا مردم پس از پیاده شدن از هواپیما، از طریق زیرگذرهای تعبیه شده سوار مترو شوند.
    به گفته وی، قطارهای مترو مهرآباد که با ویژگی های خاص مسافران فرودگاهی طراحی شده در حال انجام تست های مربوطه هستند

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر ساختمان ( https://telegram.me/asresakhteman ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو