مدیران خودروعصر اعتبار

دستگیری زمین خوار حرفه ای در اراک

عصر ساختمان- رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی، از دستگیری یک زمین خوار حرفه ای در اراک خبر داد و گفت: این فرد با شکایت اداره منابع طبیعی بازداشت شد.

دستگیری زمین خوار حرفه ای در اراک
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، سرهنگ سید نورالدین حسینی افزود: در پی تنظیم شکایتی توسط اداره حقوقی اداره منابع طبیعی شهرستان اراک مبنی تصرف دو هزار متر مربع از اراضی تحت تملک این نهاد به ارزش بیش از 500 میلیون ریال، موضوع در دست بررسی قرار گرفت.
    وی بیان کرد: با اقدام های انجام شده پلیس آگاهی و با تکمیل تحقیقات، متهم این جریان شناسایی و زمین تصرف شده در اختیار اداره منابع طبیعی شهرستان اراک قرار گرفت.
    سرهنگ حسینی ادامه داد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.
    وی هشدار داد: مردم به منظور پیشگیری از گرفتار شدن در دام افراد کلاهبردار، از معامله املاک با افراد ناشناس و یا دارای اوراق و اسناد شبهه دار خودداری کنند و قبل از انجام هرگونه معامله و پرداخت کردن وجه نقد، نسبت به مشاوره با سازمان اسناد و املاک و سایر ادارات مرتبط اقدام کنند.

    مهر و موم 100 واحد صنفی متخلف در شازند
    فرمانده انتظامی شهرستان شازند نیز از مهر و موم 100 واحد صنفی متخلف در این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.
    سرهنگ احمد رضا چگینی افزود: در این مدت در راستای دستورالعمل های صادره مبنی بر کنترل و نظارت بر واحد های صنفی و برخورد با صنوف متخلف، 18 مرحله طرح نظارت بر صنوف به مرحله اجرا گذاشته شده است.
    وی بیان کرد: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس از ابتدای امسال تاکنون 129بار به صورت محسوس و نامحسوس از صنوف سطح شهرستان بازدید کرده اند.
    فرمانده انتظامی شهرستان شازند ادامه داد: طرح نظارت بر صنوف این شهرستان به صورت مستمر و با جدیت تمام دنبال می شود.
    شهرستان شازند از توابع استان مرکزی است که در 33 کیلومتری جنوب غربی اراک واقع شده و بر اساس آخرین سرشماری عمومی نفوس و مسکن دارای 117 هزار و 746 نفر جمعیت است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر ساختمان ( https://telegram.me/asresakhteman ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار