مدیران خودروعصر اعتبار

معاون اول ریس جمهور:

امسال حتما باید تحرکی جدی در بخش مسکن رخ دهد

عصر ساختمان:معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اهمیت بخش مسکن و تاثیر مستقیم آن در رشته های صنعتی و تولیدی کشور، گفت: در سال جاری حتماً باید اتفاق و تحرک جدی در بخش مسکن به وجود آید و این بخش از وضعیت رکود فعلی خارج شود.

امسال حتما باید تحرکی جدی در بخش مسکن رخ دهد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ایسنا، اسحاق جهانگیری در جلسه رونق بخش مسکن و تکمیل واحدهای مسکن مهر با اشاره به گزارش وزارت راه و شهرسازی مبنی بر وجود واحدهای تکمیل شده مسکونی مهر که با مسائل زیربنایی و روبنایی مواجه هستند، اظهار داشت: مردم با این امید برای مسکن مهر ثبت نام کرده اند که بتوانند صاحب خانه شوند از این رو باید بصورت جدی برای اتمام و آماده سازی این واحدها تلاش کنیم و دغدغه های این افراد را مرتفع سازیم.

    معاون اول رییس جمهور از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، وزارت راه و شهرسازی و وزارت نیرو خواست جلسه ای در این زمینه تشکیل دهند و راهکارهایی برای تامین منابع مالی مورد نیاز جهت تکمیل زیربناها و روبناهای ضروری این واحدهای مسکونی تدوین و آن را به عنوان پیشنهاد به دولت ارائه دهند.

    وی همچنین از وزیر راه و شهرسازی خواست تا جلسه آتی برنامه عملیاتی جامع این وزارتخانه را برای بخش مسکن در سال 95 ارائه دهد به گونه ای که هماهنگی های لازم با سایر دستگاه های مرتبط نیز صورت گرفته باشد.

    جهانگیری با اشاره به گزارش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این جلسه پیرامون طرح جامع مسکن روستایی و پیشنهاد این بنیاد برای بهسازی و نوسازی و حل چالش های بخش مسکن روستایی، خواستار نهایی شدن این پیشنهاد و ارائه آن جهت طرح در جلسه هیات وزیران شد.

    در این جلسه که وزرای راه و شهرسازی، امور اقتصادی و دارایی، رییس کل بانک مرکزی، مشاور اقتصادی رییس جمهور، رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و رییس سازمان بورس و اوراق بهادار نیز حضور داشتند، وزیر راه و شهرسازی گزارشی از آخرین وضعیت پروژه های مسکن مهر و نیز مشکلات و موانع موجود در ساخت، اتمام و تحویل پروژه های مسکن مهر ارائه کرد.

    رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هم در این نشست گزارشی از طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی ارائه کرد و توضیحاتی را در خصوص اقدامات انجام شده و طرح پیشنهادی این بنیاد برای حل چالش ها و مشکلات مسکن روستایی کشور مطرح نمود.

    مدیرعامل و رییس هیات مدیره بانک مسکن نیز در این جلسه گزارشی از برنامه های اجرایی بانک مسکن در سال 95 و نیز برنامه تامین مالی این بانک برای ساخت یک میلیون واحد مسکونی ارائه کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو