مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل گروه سرمایه گذاری مسکن:

تولید مسکن ارزان قیمت اولویت اصلی گروه سرمایه گذاری مسکن است

عصر ساختمان- روزبه ظهیری با تاکید بر اینکه اولویت اصلی گروه تولید مسکن است، گفت: باید سبد کاملی از پروژه‌ها را داشته باشیم تا ریسک‌های پیش رو را بتوان کاهش داد.

تولید مسکن ارزان قیمت اولویت اصلی گروه سرمایه گذاری مسکن است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از هیبنا، روزبه ظهیری در جلسه تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید شرکت سرمایه‌گذاری مسکن گیلان با اشاره به این ‌‎که در حوزه کیفیت محصول و طراحی پروژه‌ها باید با سیاست‌گذاری منطبق با نیاز بازار همسو شد، گفت: اگر بخواهیم سود آور باشیم باید به طور کاملا حرفه‌ای با یک نگرش اقتصادی حرکت کنیم.

    وی افزود: انتظار می رود در گروه سرمایه‌گذاری مسکن به موضوعاتی نظیر طراحی‌ها و مهندسی ارزش ملاحظات اقتصادی در نظر گرفته ‌شود و همچنین در انتخاب شریک ساخت در یک نظام منطقی و صحیح سیاست گذاری شود تا با مشکلات روبرو نشویم.

    مدیر عامل گروه سرمایه گذاری مسکن، همچنین نام تجاری شرکت را از سرمایه‌های بزرگ گروه عنوان کرد و ادامه داد: کیفیت شعار نیست و ساخت پروژه‌‌ای در کیفیت پایین به برند شرکت آسیب جدی وارد خواهد کرد.

    وی با بیان اینکه، مزیت گروه سرمایه گذاری مسکن در بازاری که این همه سازنده وجود دارد کیفیت محصول است، گفت: اگر به کیفیت به عنوان یک مزیت تجاری نگاه نکنیم شکست می‌خوریم.

    ظهیری با اشاره به لزوم اهتمام به مشتری مداری نیز گفت: محصولات گروه باید ضمانت بالا داشته باشد و اطمینان از کیفیت محصول به عنوان یک مزیت قابل رقابت محسوب می‌شود که در فروش واحد‌ها کمک قابل توجهی خواهد کرد.

    مدیر عامل سرمایه‌گذاری مسکن اظهار داشت: اولویت اصلی ما تولید مسکن است و با تولید در تیراژ بالا می‌توان نرخ سود مناسب کسب کرد و این چرخه حیاط با استفاده از نیروی مهندسی در خلق ارزش امکان پذیر است.

    ظهیری در ادامه گفت: طرح توسعه فعالیت‌ها در شرکت‌های شمالی کشور از رویکرد‌های گروه است و سیاست کلی ما تامین مسکن میان در‌آمدی است و در حوزه مسکن دوم نیز بایستی حضور جدی داشته باشیم.

    ظهیری با تاکید بر اینکه باید سبد کاملی از پروژه‌ها را داشته باشیم تا ریسک‌های پیش رو را کاهش دهد، خواستار هم افزایی شرکت‌های سرمایه‌گذاری شمال و گیلان در جهت خلق ارزش برای گروه شد.

    وی افزود: در بافت شمالی کشور ظرفیت‌ها و امکانات سرمایه‌گذاری مناسب جهت گسترش فعالیت‌ها وجود دارد که با یک تعامل دوسویه ازاین فرصت استفاده مطلوب می‌توان برد.

    روزبه ظهیری هاشمی، مدیر عامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن، در حکمی «مهدی فتحی ساقصلو» را به عنوان عضو هیات مدیره و مدیر عامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری مسکن گیلان منصوب کرد. همچنین طی حکمی «شاهین حقویردیان» به عنوان عضو جدید هیات مدیره این شرکت تعیین شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو