مدیران خودروعصر اعتبار

بازدید وزیر راه و شهرسازی و شهردار تهران از نمایشگاه آثار برگزیده مسابقه بازآفرینی و طراحی فضای فوقانی نوین راه‌آهن تهران- تبریز

عصر ساختمان- به دنبال برگزاری نمایشگاه آثار برگزیده مسابقه «بازآفرینی فضای فوقانی نوین راه‌آهن تهران- تبریز»، وزیر راه و شهرسازی همراه شهردار تهران و معاونان خود در حوزه معماری و شهرسازی و راه‌آهن در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی از این نمایشگاه بازدید کرد.

بازدید وزیر راه و شهرسازی و شهردار تهران از نمایشگاه آثار برگزیده مسابقه بازآفرینی و طراحی فضای فوقانی نوین راه‌آهن تهران- تبریز
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی، ظهر امروز 15 دی‌ماه به دنبال برپایی نمایشگاه بازآفرینی محور شهری تهران با موضوع طراحی فضای فوقانی نوین راه‌آهن تهران- تبریز، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی همراه پیروز حناچی شهردار تهران، محمدسعید ایزدی معاون معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی، سعید محمدزاده مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، هوشنگ عشایری مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از این نمایشگاه بازدید کرد و در این بازدید بر مشارکت حداکثر جامعه حرفه‌ای در این مسابقه، تاکید کرد.

    به گفته پورعلی اکبری رییس سازمان نوسازی و بهسازی شهری تهران و یکی از برگزار کنندگان مسابقه؛ بازآفرینی فضای فوقانی خط آهن تهران-تبریز که از تیر ماه امسال آغاز شد، فرصتی کم‌نظیر برای بازآفرینی شهری تهران بود.

    شرکت بازآفرینی شهری ایران از دیگر برگزار کنندگان این مسابقه بود.

    پیروز حناچی شهردار تهران و محمدسعید ایزدی معاون شهرسازی و معماری از جمله داوران این مسابقه بودند که در کنار شماری از دیگر صاحب‌نظران به داوری این آثار پرداختند.

    در این مسابقه تاکید داوران و برگزارکنندگان بر همکاری و مشارکت جامعه حرفه‌ای بود و به همین دلیل نیز ادامه کار بر اساس نظر یک مشاور کنار گذاشته شد و اجرای مسابقه بازآفرینی در مقیاس طراحی شهری در سطح بین‌المللی و در دو مرحله پیش‌بینی شد و از تیر ماه روند اجرایی و تبلیغات آغاز شد. به گفته وی، 240 شخص و شرکت ثبت نام شدند که حدود 40 مجموعه خارجی بودند. از میان آثار دریافت شده 15 اثر به عنوان آثار برتر انتخاب شدند که 2 اثر بین‌المللی و 13 اثر از آثار طراحان داخلی است. همچنین 39 اثر در بخش جانبی نمایشگاه به نمایش درآمد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار