مدیران خودروعصر اعتبار

دومین نمایشگاه صنعت ساختمان(۹)

معرفی نسل جدید دستگاه های نظافتی شرکت آلمانی "کارچر"

عصر ساختمان-

معرفی نسل جدید دستگاه های نظافتی شرکت آلمانی "کارچر"
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۸:۰۰

    مدیر فروش شرکت کارن تجارت نماینده رسمی شرکت کارچرآلمان در ایران در گفت و گو با خبرنگارپایگاه خبری عصرساختمان گفت:شرکت کارچر یک شرکت آلمانی است که سه هزارنوع کالا دربخش های خانگی، کشاورزی و بخش صنعتی وکارخانه ای تولید می کند و در اکثر کشورها ازجمله ایران نماینده رسمی دارد.
    حسین نعمتی با اشاره به حوزه فعالیت شرکت کارن تجارت گفت: شرکت کارن تجارت، تمرکزخود را برروی دستگاه های نظافتی شرکت کارچر گذاشته است. شرکت کارچر از 32موسسه بین المللی تشکیل شده و  در 80 سال سابقه فعالیت ،جوایزمختلفی را از آن خود کرده است.این شرکت با 10 هزار نفر کارمند و 21 سایت تولیدی دراکثر کشورها بزرگترین شرکت تولید دستگاه های نظافتی در آلمان است.
    وی افزود: هدف اصلی ما از حضور دردومین نمایشگاه پروژه ایران معرفی جدیدترین دستگاه صنعتی نظافتی این شرکت است.
    وی درباره محصول جدید این شرکت صحبت کرد و گفت: محصول جدید شرکت یک دستگاه زمین شور است که درسال 2015 درکشور امریکا رونمایی شد.این شرکت نسل جدیدی از دستگاه های نظافتی را درنمایشگاه رونمایی کرده است که توانایی کار بدون نیاز به برق یا باتری را دارد و با استقبال پر شورصنعتگران، به خصوص مصرف کنندگان دوستدارمحیط زیست مواجه شده است.
    وی حضورسایرشرکت های فعال درحوزه دستگاه های نظافتی را درنمایشگاه بسیار ضعیف دانست و افزود: به جز کارچر هیچ شرکت ارائه دهنده دستگاه های نظافتی در این نمایشگاه حضور نداشتند؛ شرکت هایی هستند که در ایران نمایندگی فعال دارند ولی در این نمایشگاه شرکت نکرده اند.
    نعمتی با اشاره به دوران پسا برجام گفت: بسیاری از شرکت ها منتظرلغوتحریم ها بودند تا وارد بازار ایران شوند و بسیاری ازاین شرکت ها نظاره گر تا ببینند کارچر با چه قدرتی وارد بازار ایران می شود. چون دراین حوزه برند ممتازی در ایران و حتی بسیاری از کشورهای دیگروجود ندارد و کارچر با تمام پتانسیل خود وارد بازار ایران خواهد شد.رفع تحریم ها باعث شد آقای شوارتزshoartz وارد ایران شود و تعاملات خوبی با نماینده فروش و سایر شرکت ها داشته باشد.
    وی همچنین اضافه کرد: مزیت رقابتی در این بخش وجود ندارد و به دلیل هزینه بالای تولید این دستگاه ها ، شرکت های ایرانی به راحتی وارد این صنعت نمی شوند.
    نعمتی با اشاره به نحوه برگزاری نمایشگاه نقاط ضعف و قوت نمایشگاه را بیان کرد و گفت: برگزاری این رویداد بزرگ نیازمند برنامه ریزی های بیشتری است، تعداد بالای شرکت کنندگان نقطه عطفی در این نمایشگاه است؛اما اطلاع رسانی ضعیف و تبلیغات رسانه ای بسیار کم تعداد بازدید کنندگان را محدود کرده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار