مدیران خودروعصر اعتبار

نمایشگاه صنعت ساختمان (۶)

مدیر فروش یک شرکت پرتغالی: برای شناخت صنعت ساختمان ایران در نمایشگاه شرکت کردیم

عصر ساختمان- ایران بعد از برداشته شدن تحریم ها و شرایط پسا برجام بازار خوبی به شمار می رود اما هنوز جای رشد دارد .انتظار می رود با سرمایه گذاری هایی که شرکت های خارجی در ایران انجام می دهند؛ به زودی اقتصاد ایران شاهد رشد و توسعه باشد.

مدیر فروش یک شرکت پرتغالی: برای شناخت صنعت ساختمان ایران در نمایشگاه شرکت کردیم
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰:۰۰

    شرکت  Heliroma  که در زمینه لوله های پلیمری فعالیت می کند؛ اولین بار است که در نمایشگاه صنعت ساختمان شرکت می کند. Reinaldo  Rodrigues مدیر فروش این شرکت در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری «عصر ساختمان » تصریح کرد: شرکت ما لوله های پلیمری تولید می کند و تمرکزمان بیشتر بر کشورهای خاورمیانه و عربی است. ایران نیز بعد از برداشته شدن تحریم ها و شرایط پسا برجام  بازار خوبی به شمار می رود اما هنوز جای رشد دارد .انتظار می رود با سرمایه گذاری هایی که شرکت های خارجی در ایران انجام می دهند؛ به زودی اقتصاد ایران شاهد رشد و توسعه باشد.
    این تولید کننده پرتغالی با اشاره به این که برای شناخت بازار ایران در نمایشگاه شرکت کرده ایم ؛ اظهار داشت: اطلاعاتی که ما از ایران داریم ؛ براساس آمارهای جهانی است و حال آمده ایم تا از نزدیک شرایط را بررسی کنیم و بفهمیم که آیا می توان با این کشور وارد معامله تجاری شد یا خیر ؟
    وی در پاسخ به این که نمایشگاه را چطور ارزیابی می کنید ؛ عنوان کرد: با توجه به این که روز دوم نمایشگاه را پشت سر می گذرانیم زود است که درباره انتظارات  صحبت کنیم .ما منتظریم تا در آینده با مشتری های ایرانی ارتباط بر قرار کنیم.
    او در پاسخ به این که تصمیمی مبنی بر ایجاد نمایندگی در ایران دارید یا خیر، گفت:این موضوع بستگی به این دارد که آیا ایران آن بازاری که انتظارش را داریم ،هست یا خیر بنابراین هنوز هیچ تصمیمی در این خصوص نداریم  و همه چیز در آینده مشخص می شود.
    وی اظهار امیدواری کرد  تا بعد از برداشته شدن تحریم ها، اقتصاد ایران مسیر رشد و توسعه را در پیش بگیرد و بازار پر رونقی برای سرمایه گذاران خارجی شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار