مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل بنیاد مسکن استان‌ اعلام کرد:

‌اتمام ۹۰ درصدی تعهدات اردبیل در ساخت مسکن مناطق زلزله‌زده ‌

عصر ساختمان- مدیر کل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: در یک سال اخیر به همت بنیاد مسکن استان اردبیل بیش از ۹۰ درصد تعهدات ساخت مسکن در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه به انجام رسیده است.

‌اتمام ۹۰ درصدی تعهدات اردبیل در ساخت مسکن مناطق زلزله‌زده ‌
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، فرهاد سبحانی در نشست بررسی آخرین وضعیت احداث مساکن در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه در اردبیل اظهار کرد: ساخت 2 هزار و 300 واحد مسکن در بیش از 76 روستای کرمانشاه مورد هدف و برنامه‌ریزی ما قرار گرفت که بنیاد مسکن در یک سال اخیر موفق شده به بیش از 90 درصد تعهدات خود عمل کند.


    وی خاطرنشان کرد: ما بعد از وقوع زلزله 21 آبان سال گذشته در کرمانشاه به عنوان یکی از ستادهای معین در منطقه زلزله‌زده سرپل ذهاب حاضر شدیم تا در 76 روستا و سه دهستان عملیات احداث مسکن مقاوم را به عنوان بازسازی در این مناطق انجام دهیم.


    مدیر‌کل بنیاد مسکن استان اردبیل بیان کرد: در این زمینه با همراهی 100 دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین و بیش از 170 اکیپ ساخت و ساز در این مناطق حاضر شدیم تا عملیات آواربرداری و بازسازی را به سرعت انجام دهیم.


    سبحانی ادامه داد: با تلاشی که در یک سال گذشته انجام دادیم بیش از 90 درصد تعهدات ما به نتیجه رسیده و واحدها در اختیار صاحبان منازل آسیب‌دیده قرار گرفته است.


    وی افزود: ما با تشکیل پرونده هموطنانمان در این مناطق نسبت به معرفی آنها به بانک عامل و پرداخت تسهیلات با هدف بازسازی مساکن زلزله‌زده اقدام کردیم و امیدواریم مابقی واحدها را نیز به سرعت تکمیل کنیم.


    مدیر کل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: تنها 100 واحد آن هم در مرحله نازک‌کاری در حال تکمیل نهایی است که تا آخر دی ماه با تحویل به صاحبان واحدها ما به شکل 100 درصدی به تعهدات خود عمل خواهیم کرد.


    سبحانی کیفیت اجرای این پروژه‌ها را در حد مطلوب و مناسب دانست و اظهار کرد: سعی کردیم تا این واحدها به شکل کیفی اجرایی و عملیاتی شده تا زلزله‌زدگان از یک سرپناه مناسب بهره‌مند شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار