مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس‌جمهور آفریقای‌جنوبی:

معماری بناهای تاریخی اصفهان شگفت‌انگیز و غیرقابل وصف است

عصر ساختمان:رئیس‌جمهور آفریقای جنوبی گفت: برای من که نخستین‌بار است به ایران سفر کردم و بناهای باشکوه این کشور را می‌بینم، معماری آن‌ها بسیار شگفت‌انگیز و غیرقابل وصف است.

معماری بناهای تاریخی اصفهان شگفت‌انگیز و غیرقابل وصف است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از تسنیم، "جاکوب زوما" صبح امروز در سفر یک روزه خود  به اصفهان به همراه هیئت همراه و با حضور رسول زرگرپور استاندار اصفهان از آثار تاریخی اصفهان بازدید کرد.

    وی در این بازدید، از بناهای تاریخی مجموعه جهانی کاخ‌موزه چهل‌ستون و بناهای مجموعه جهانی میدان امام (ره) و همچنین کارگاه‌های صنایع‌دستی اصفهان دیدن کرد.

    رئیس جمهور آفریقای جنوبی در این بازدید با ابراز شگفتی از معماری آثار تاریخی اصفهان اظهار داشت: برای من که نخستین‌بار است به ایران سفر کردم و این بناهای باشکوه را می‌بینم، معماری آن‌ها بسیار شگفت‌انگیز و غیرقابل وصف است.

    جاکوب زوما افزود: در بازگشت به تمام هم‌وطنانم پیشنهاد خواهم کرد به ایران و به‌ویژه اصفهان سفر کرده و از این آثار زیبا که نشان از عظمت فرهنگی مردم ایران دارد دیدار کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی