مدیران خودروعصر اعتبار

رییس اتحادیه مشاوران املاک اهواز:

عرضه مسکن در اهواز کمتر از تقاضا است

عصر ساختمان- رییس اتحادیه مشاوران املاک اهواز با بیان این‌که قیمت مسکن تا جایی که ممکن بوده، رشد داشته است، گفت: سازندگان مسکن در حال حاضر از پیش فروش مسکن ترس دارند اما به آن‌ها توصیه می‌کنم که قیمت مسکن رشد کافی را داشته و آن‌ها مسکن‌های خود را پیش فروش کنند تا میزان عرضه مسکن در بازار اهواز بیشتر شود.

عرضه مسکن در اهواز کمتر از تقاضا است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، قنبرعلی زنگنه با اشاره به آخرین وضعیت بازار مسکن در شهرستان اهواز اظهار کرد: قیمت مسکن در بازار اهواز تقریبا تثبیت شده است و در این زمینه دیگر افزایش قیمتی نداریم.

    وی با بیان این‌که بازار مسکن در سال 98 قطعا وارد شرایط رکودی خواهد شد، افزود: سازندگانی که واحد برای فروش دارند، نسبت به فروش آن واحدها اقدام کنند.

    رییس اتحادیه مشاوران املاک اهواز با اشاره به بحث رهن و اجاره مسکن در بازار اهواز تصریح کرد: مبالغی که به عنوان رهن یا اجاره مسکن از مشتریان دریافت می‌شود، به اوج خود رسیده است و دیگر جایی برای افزایش ندارد.

    زنگنه ادامه داد: قیمت مسکن تاکنون به میزان لازم رشد داشته است و دیگر جایی برای افزایش قیمت مسکن و همچنین بحث اجاره بها و رهن مسکن وجود ندارد و قیمت‌ها تثبیت شده‌اند.

    وی با بیان این‌که خرید و فروش مسکن در بازار اهواز انجام می‌شود، گفت: در بازار اهواز شاهد خرید و فروش مسکن هستیم و معاملات در این زمینه انجام می‌گیرد. اکنون تقاضا برای خرید بیشتر از عرضه است و خیلی‌ها به دنبال خرید خانه هستند.

    رییس اتحادیه مشاوران املاک اهواز ادامه داد: با توجه به این‌که شرایط اقتصادی مناسب نیست و قیمت مصالح نیز افزایش چشمگیری داشته است، ساخت و ساز مسکن توجیه اقتصادی ندارد و این مساله باعث شده تا عرضه مسکن در بازار اهواز کاهش پیدا کند.

    زنگنه با بیان اینکه تقاضای مسکن بیشتر از عرضه آن در بازار اهواز است، خاطرنشان کرد: سازندگان مسکن در حال حاضر از پیش فروش مسکن ترس دارند اما به آن‌ها توصیه می‌کنم که قیمت مسکن رشد کافی را داشته و آن‌ها مسکن‌های خود را پیش فروش کنند تا میزان عرضه مسکن در بازار اهواز بیشتر شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو