مدیران خودروعصر اعتبار

خانه زیبای نقلی که روی اهرم‌ها بنا شده

عصر ساختمان: معماری خانه زیبا ساخته که روی اهرم‌هایی سوار می‌شود و حتی پارکینگ آن هم زیر خانه قرار دارد.

خانه زیبای نقلی که روی اهرم‌ها بنا شده
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از باشگاه خبر نگاران،  معماری است که این خانه را طراحی کرده و ساخته است. این خانه کوچک در هر جای مسطحی به راحتی عَلَم می‌شود و قابل جابه جا شدن است.
این خانه حدوداً 23 متر مربع است و از پنل‌های خورشیدی‌ای که بر روی سقفش قرار دارد انرژی تامین می‌‌‌کند. این خانه نقلی سیستم تصفیه آب هم دارد. این خانه ها به دلیل داشتن جای پارک با استقبال بسیاری از مردم و مسئولین مواجه شده‌است.
سازندگان این خانه می‌گویند این خانه را می شود حدود 750 پوند با احتساب قبوض، در هر ماه اجاره داد. هزینه برپا کردن آن هم 55 تا 60 هزار پوند است که قرار است 50 عدد آن که اکنون آماده است برای علاقه مندان در شهر آکسفورد انگلیس برپا شود.
حتی به علت اینکه این خانه‌ها آلودگی تولید نمی‌کنند و شهر آکسفورد علاوه بر آلودگی شدید با کمبود جا برای ساختن خانه مواجه است، گفته شده شاید از این خانه‌ها برای اسکان افراد استفاده شود تا با مشکل کمبود جا برخورد شود.

 

جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی