مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر عامل شرکت آذر دما گستر در گفت و گو با عصر ساختمان

نمایشگاه درگاهی برای ورود به بازار بین الملل

عصر ساختمان- برگزارکننده این نمایشگاه توانست اطلاع رسانی خوبی درسطح شهرانجام دهد.او نحوه برگزاری نمایشگاه را در سطح حرفه ای خواند و برنامه ریزی های دقیق برگزار کنندگان را نیزتحسین کرد.

نمایشگاه درگاهی برای ورود به بازار بین الملل
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲:۰۰

    جذب مشتریان جدید و انعقاد قرارداد با شرکت های بزرگ هدف حضورما در دومین نمایشگاه بین المللی ساختمان و صنایع وابسته است.
    کریم خوش خلق مدیر عامل شرکت آذر دما گستردرگفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری عصر ساختمان با اشاره به استقبال کم بازدیدکنندگان ازنمایشگاه گفت: تعطیلات آخر هفته که مقارن با افتتاح این نمایشگاه بود باعث بازدید کم علاقمندان به این صنعت شد.
    وی تبلیغات نمایشگاهی را خوب دانست و افزود: برگزارکننده این نمایشگاه توانست اطلاع رسانی خوبی درسطح شهرانجام دهد.او نحوه برگزاری نمایشگاه را در سطح حرفه ای خواند و برنامه ریزی های دقیق برگزار کنندگان را نیزتحسین کرد.
    مدیرعامل آذردما گستربا اشاره به شرایط کشور درخصوص رفع تحریم ها و ورود شرکت های خارجی بیان کرد: این امر بسیار برای صنعت کشور ما حائز اهمیت است، زیرا بازار تولید دیگ های بخاررا رقابتی می کند واین رقابت قیمت ها را به حد مطلوب می رساند. شرکت ما در حال حاضراز به روزترین دستگاه های تولید دیگ بخارآب داغ، روغن داغ و سایردیگ های گرمایشی با استانداردهای روزاروپا استفاده می کند وماهیچ نگرانی در خصوص رقابت با شرکت های پیشرفته کشورهای دیگر نداریم.
    خوش خلق به برنامه های آتی مجموعه تحت مدیریت خود برای شرکت در نمایشگاه ساختمانی و صنعتی سایر کشورها اشاره کرد و افزود: شرکت در نمایشگاه های بین المللی می تواند صنعت ما را به دنیا معرفی کند و تریبون بسیارمناسبی برای حضور درعرصه جهانی به شمارمی رود. شرکت درنمایشگاه بین المللی اوکراین و عراق در اولویت برنامه های نمایشگاهی شرکت است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو